  • 41. Data: 2015-12-30 03:32:27
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik sundayman napisał:

    > a jest cokolwiek na książkomordzie wartego uwagi ?
    > Imo to jest portal dla ubogich duchem (pominąwszy jakieś tam
    > organizacje, które wykorzystują toto do docierania do tychże ubogich...)

    Tak w ogóle, to co kraj to obyczaj :-D

    http://faktopedia.pl/uimages/services/faktopedia/i18
    n/pl_PL/201512/1451318378_by_Fudal_500.jpg?
    1451318378

    Pewnie połamało linka :-/ ,ale nie chce mi się skracać.
    :-D

    Ciekawostką (dla mnie) są wyniki z Turcji i Niemiec (Niemiec, przede
    wszystkim) oraz podobny wynik Polski oraz Austrii. Zwraca moją uwagę wynik
    Anglii.

  • 42. Data: 2015-12-30 04:20:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 09:49:06 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    >Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    >identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

    Przeciez wiadomo ze FB to srodowisko dla kretynow

    A.L.

  • 43. Data: 2015-12-30 07:25:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 17:42:24 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > I w jaki sposob przyznajesz adminom rację za bana za taki temat??

    Uważali, że takie czynności powinien robić wykwalifikowany serwis a
    nie amator.
    Nie można powiedzieć w tej kwestii, że absolutnie nie mieli racji.
    Natomiast można by polemizować , że ta prosta sztuczka była tajemnicą
    serwisów bo naprawiała częstą przypadłość tych tv, za którą brano
    100-200 pln...

    --
    Marek

  • 44. Data: 2015-12-30 08:38:19
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 23:03, JaNus pisze:

    > To naprawdę jest kwestia przyzwyczajenie / przyuczenia.

    Do każdego gówna można się przyzwyczaić/przyuczyć.

    >Mam "na rozkładzie" kilka forów w PHP-ie, i opisane przez Was "trudności" wcale
    > nie są jakieś dolegliwe.

    Widać masz większą tolerancję na taki syf. Mnie rezygnacja z rozwiązań
    lepszych na rzecz dużo gorszych mocno boli.

  • 45. Data: 2015-12-30 09:08:16
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Pszemol wrote:

    > "jacek pozniak" <j...@f...pl> wrote in message

    > Skąd u Ciebie tyle zgorzkniałości, uśmiechnij się - to łatwe!
    :)

  • 46. Data: 2015-12-30 11:27:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez wiadomo ze FB to srodowisko dla kretynow

    Całe szczęście, że nie wszyscy tamże, nimi są.
    Co oczywiście, z czym się zgadzam, nie zaprzecza twojej tezie.
    Osobiście uważam, że upadek FB, oby jak najszybciej, z ewentualnym
    powstaniem jakiegoś normalnego serwisu co IMO jest realne, mógłby się
    przyczynić do uzdrowienia, unormalnienia komunikacji w Sieci. Podobne
    zdanie, choć już nie tak radykalne, mam o Ćfjerkaczu (błąd celowy,
    naśladujący zniekształcone słowo-oryginał), który dla mnie jest synonimem
    bieda-afrodyzjaku. "Napisał na Ćwiterze", ojej, ajajaj, bij mu pokłony :P
    To już kurna, wolę się jak dziecko podniecić zmontowaniem z jednego TG5
    wzmacniaczyka m.cz. do słuchawki. Bo z tego chociaż jest jakiś pożytek.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 47. Data: 2015-12-30 11:30:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To jest serwis w którym masz to co sobie wyłowiłeś...
    > Jak jesteś ubogi duchem to masz ubogie treści...

    ojej, ale mi powiedziałeś... aż się zawstydziłem.
    Lecę się zarejestrować na FB, bo mi umykają te wartościowe treści.

  • 48. Data: 2015-12-30 11:33:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Większym problemem są ataki na priv, gdy na forum brak odwagi się
    > wypowiedzieć w kwestiach kontrowersyjnych.

    Zgadzam się. Miałem niejedno starcie z moderatorami na elektrodzie.
    Czasem tu się odbijały nawet - raz mi tu na naszej grupie Gulson napisał
    parę słów (nadal uważam że nie miał racji).

    Niemniej elektroda nadal to jedno z najbardziej wartościowych miejsc w
    internecie. Oczywiście dzięki userom a nie moderatorom.
    Są tam patologie, ale te są wszędzie.

    Patrząc na realia dookoła to nawet chyba tam jest całkiem niewiele
    stosunkowo...

  • 49. Data: 2015-12-30 11:37:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Skąd u Ciebie tyle zgorzkniałości, uśmiechnij się - to łatwe!

    Tu można jedynie uśmiechać się z politowaniem.

  • 50. Data: 2015-12-30 11:40:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > O poziomie umysłowym odpowiadacza na zgłoszenia nadużyć na FB się nie
    > wysłowię, bo umysł idioty, to Einstein przy nim.

    Zawsze miałem FB za szpiegowski portal dla matołków, ostatnio zaś
    irytują mnie tym bardziej, że zablokowali mi konto (na które wchodziłem
    raz w m-cu może), żądając od odblokowania dokumentów ze zdjęciem :)

    Ale to chuj, bo mi zależy na FB jak na przyjaźni z prezesem.
    Gorzej, że nie idzie tego dziadostwa usunąć, że żeby usunąć trzeba się
    zalogować, czyli przesłać im dokumenty :)

    Na szczęście miałem tam jedno zdjęcie. Więc niech się walą na swoje
    hamerykańskie cyce :)