  • 31. Data: 2015-12-29 22:49:55
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    > Patologia to interfejs z jakże użytecznymi
    > elementami typu "awatary", za to pozbawiony kompletnie
    > takich przeszkadzajek jak drzewiasta struktura
    > wątku. Nie ma to jak przekopywać się przez 100 stron
    > chaotycznych wpisów i przy każdym zgadywać kto
    > komu właściwie odpisuje.
    Bo to znaki czasu są.

    Nieważne kto komu pisze/odpisuje i o czym.
    Ważne aby było oczojebnie; w końcu i tak nikt nie rozumie tekstu pisanego;
    mamy kulturę obrazkową!

    Dzisia ważne jest aby wrzucić na FB albo innego Snapchata zdjęcie co dzisiaj
    jadłeś albo jaką wielką kupę zrobiłeś, ot co.

    jp

  • 32. Data: 2015-12-29 23:03:22
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-29 o 22:40, janusz_k pisze:

    > Dokładnie, dlatego nie cierpię takich for, tego się czytać nie da.

    To naprawdę jest kwestia przyzwyczajenie / przyuczenia. Mam "na
    rozkładzie" kilka forów w PHP-ie, i opisane przez Was "trudności" wcale
    nie są jakieś dolegliwe. No ale to też zależy od uczestników,
    oczywiście. Jest tam nieco rzeczy baaardzo użytecznych (wg. mnie), jedną
    z nich jest np. możliwość linkowania konkretnych wypowiedzi - a tego w
    usenecie tak łatwo się nie da (choć jest możliwe)!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 33. Data: 2015-12-29 23:31:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 20:06:41 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello alex,
    >
    > Gasiłem światło w FidoNet - przyjdzie mi gasić też tutaj?

    A masz jakis serwer ?
    Zgasza za nas :-(

    P.S. usenet ma sie dobrze
    http://www.usenet.com.pl/

    czytam, czytam, i nie rozumiem ...

    J.

  • 34. Data: 2015-12-29 23:44:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 11:26:45 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A jaki to temat? Tu możesz swobodnie go poruszyć :-)

    Naprawy tv crt philips poprzez zdjęcie złącza lampy kineskopowej i
    przeczyszczenia styków tego złącza (i gniazda).

    --
    Marek

  • 35. Data: 2015-12-30 00:42:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Naprawy tv crt philips poprzez zdjęcie złącza lampy kineskopowej
    > i przeczyszczenia styków tego złącza (i gniazda).

    I w jaki sposob przyznajesz adminom rację za bana za taki temat??

  • 36. Data: 2015-12-30 00:43:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jacek pozniak" <j...@f...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dzisia ważne jest aby wrzucić na FB albo innego Snapchata zdjęcie
    > co dzisiaj jadłeś albo jaką wielką kupę zrobiłeś, ot co.

    Skąd u Ciebie tyle zgorzkniałości, uśmiechnij się - to łatwe!

  • 37. Data: 2015-12-30 01:06:35
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > na FB? :-D Bo czyż to, że jest ona umieszczona na FB nie implikuje, że
    > jest ona do dupy? :-D

    IMHO cały FB jest do dupy, tylko dupy szkoda, bo cierpi na tym.
    Nawet im nie tak dawno zgłaszałem stronę z krakiem do łamania haseł FB,
    mieli to zgadnijcie gdzie? :P
    O poziomie umysłowym odpowiadacza na zgłoszenia nadużyć na FB się nie
    wysłowię, bo umysł idioty, to Einstein przy nim.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 38. Data: 2015-12-30 01:31:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:n5ueqp$896$1@node1.news.atman.pl...

    > http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Ua2z3IB
    Xkk5TrO2EGU5lfldErjUrGBW0.jpg

    Tak sobie czasem myślę - a jakby takiego puszącego się władzą moda wyzwać
    kiedyś na solówę? Przypuszczam, że pewnie by speniał i poleciał poskarżyć
    się mamusi.
    Pytanie drugie - a jakby taki mod nadepnął na odcisk któremuś z
    "Anonimowych"? Co Oponeo (ja mam chyba pierdolca, bo firma od gum, to mi się
    raczej z kondonami, nie z elektroniką, kojarzy) na skutki tego?
    Pytanie trzecie, retoryczne - dlaczego porządni modzi, mają cierpieć przez
    cierpiących na kompleks małego fiuta? Który mnie dziwi, bo Hindusi zdaje mi
    się mają małe, a proszę, pod względem liczności są zaraz za Chińczykami, o
    ile ich niebawem nie przegonią - Hindusów jest coś kole 1200 milionów... Nic
    nie poradzę na takie kurioza naszego świata...

  • 39. Data: 2015-12-30 01:38:45
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    > oczywiście. Jest tam nieco rzeczy baaardzo użytecznych (wg. mnie), jedną z
    > nich jest np. możliwość linkowania konkretnych wypowiedzi - a tego w
    > usenecie tak łatwo się nie da (choć jest możliwe)!

    Powiem tak - jeśli się tłucze niusy przez WWW, to jest trudno. W moim
    wiekowym programie jest to dziecinnie łatwe, aby mi się wyświetlił dokładnie
    post, na który teraz odpowiadam, wystarczy, że padnie gdzieś link, obecny
    zresztą w każdej mojej wrotce:
    news:56830328$0$22840$65785112@news.neostrada.pl (sprawdź, że są
    identyczne).
    Klikam na niego i program pocztowy, otwiera mi z serwera domyślnego,
    cytowanetgo posta.

  • 40. Data: 2015-12-30 03:17:56
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

    Chciałem napisać, że potwierdzam, ale tylko jeden, jedyny przypadek, który
    dotyczył mnie (nie na elce) powstrzymuje mnie przed potwierdzeniem. Jeden to
    za mało. Ale przyznaję, że coś w tym jest, coś jest na rzeczy.
    Kiedyś obił mi się o oczy pomysł prawa jazdy na internet :-D, można by do
    tego dorzucić badania psychologiczno-psychiatryczne oraz test na
    analfabetyzm i czytanie ze zrozumieniem.
    :-D