  • 11. Data: 2015-12-29 15:34:30
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Czytać może i lepiej, ale pisać niespecjalnie -- nie
    > wytrzymałem starcia z moderatorem-szajbusem.

    Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2015-12-29 15:36:00
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Biorąc pod uwagę, że grupę na facebooku może założyć każdy
    > i na każdy temat dziwię się że krytykujesz czyjąś grupę zamiast
    > założyć swoją i zapraszać na nią tylko ludzi przefiltrowanych
    > według własnego kryterium, np. wyłącznie ludzi z doktoratem
    > lub samych profesorów od elektroniki, będziesz miał poziom ;-)

    To nawet nie jest krytyka czyjejś grupy, to raczej krytyka ogólnego
    poziomu ludzi, którzy tam siedzą - siedzieliby i na innej.

    Ja nie mam potrzeby zakładać innej grupy (poza tym zapraszając ludzi
    z doktoratem lub profesorów od elektroniki sam musiałbym się wypisać).
    Usenet wygodniejszy :)

  • 13. Data: 2015-12-29 15:44:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    jacek pozniak <j...@f...pl> wrote:

    > Nie byłbym taki pewien czy jest się z czego cieszyć.
    > O Usenecie niewiele kto obecnie wie. A to oznacza jego powolny zgon.
    > Postęp będzie się dokonywał, kto wie, może na FB lub podobnych.

    Póki co raczej pme nie umiera, tylko ma wysoki stosunek sygnału do szumu.
    Grupa umrze, jak ludzie z niej znikną, a na razie się na to nie zapowiada.

  • 14. Data: 2015-12-29 17:09:37
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Adam Wysocki wrote:

    > Póki co raczej pme nie umiera, tylko ma wysoki stosunek sygnału do szumu.
    > Grupa umrze, jak ludzie z niej znikną, a na razie się na to nie zapowiada.

    Obyś był dobrym prorokiem.

    jp

  • 15. Data: 2015-12-29 17:10:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeb się europejska kurwo

  • 16. Data: 2015-12-29 17:25:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale ale to bardzo ciekawy temat, pogadajmy o tym...
    nie znam tamtego ustroju, słyszałem tylko o nim opinie...
    jedni sobie chwalą inni sobie nie chwalą...

    o co chodzi, banda zapedalonych głupków jak "chebel" czy wysocki atakuje
    jakiegoś pisowskiego frajera po czym całe stado z grupy ostro klepie ich
    po dupie, jacy to oni są fajowi i do tego kompetentni...

    numer z ftdi to dobry przykład "geniuszu" tutejszych elit...

    że niby co, jakieś wymiany dupostrzałów w każdym wątku to niby jest
    sukces koalicji? chyba tylko dla zapedalonych idiotów...

    amen!

  • 17. Data: 2015-12-29 17:30:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.12.2015 o 10:49, Adam Wysocki pisze:

    >a jest cokolwiek na książkomordzie wartego uwagi ?
    >Imo to jest portal dla ubogich duchem (pominąwszy jakieś tam organizacje,
    >które wykorzystują toto do docierania do tychże ubogich...)

    To przede wszystkim dobre narzędzie marketingowe.

  • 18. Data: 2015-12-29 17:30:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    >To jest serwis w którym masz to co sobie wyłowiłeś...
    >Jak jesteś ubogi duchem to masz ubogie treści...

    Ziew, pszemololo, ziew...

  • 19. Data: 2015-12-29 17:37:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 14:34:30 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

    Co takiego wypisujecie i w jakim dziale forum, że macie taki problem
    z moderatorami?
    Ja od 5 lat pisuję ma elektrodzie i miałem tylko raz zetknięcie z
    moderatorem, gdy poruszony przeze mnie temat mógł odebrać chleb
    powszedni serwisom rtv. Ze swojego punktu widzenia może i mieli
    rację.
    Większym problemem są ataki na priv, gdy na forum brak odwagi się
    wypowiedzieć w kwestiach kontrowersyjnych.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-12-29 17:47:12
    Od: alex <a...@a...pl>

    W dniu 29.12.2015 o 15:44, Adam Wysocki pisze:

    > Grupa umrze, jak ludzie z niej znikną, a na razie się na to nie zapowiada.

    Ok, to pytanie o wiek, ale nie kto najstarszy, ale kto tutaj jest
    najmłodszy?:)
    Wątpię by ktoś z obecnych gimbusów widział co to usenet. Więcej nas
    ubywa niż przybywa, niestety, więc umówmy się , że ostatni gasi światło :)