  • 21. Data: 2015-12-29 18:10:49
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Co takiego wypisujecie i w jakim dziale forum, że macie taki problem z
    > moderatorami?

    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Ua2z3IB
    Xkk5TrO2EGU5lfldErjUrGBW0.jpg

    :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2015-12-29 18:26:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    .
    > gdy poruszony przeze mnie temat mógł odebrać chleb powszedni serwisom rtv.
    > Ze swojego punktu widzenia
    > może i mieli rację.

    A jaki to temat? Tu możesz swobodnie go poruszyć :-)

  • 23. Data: 2015-12-29 20:05:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Tuesday, December 29, 2015, 3:36:00 PM, you wrote:

    > To nawet nie jest krytyka czyjejś grupy, to raczej krytyka ogólnego
    > poziomu ludzi, którzy tam siedzą - siedzieliby i na innej.
    > Ja nie mam potrzeby zakładać innej grupy (poza tym zapraszając ludzi
    > z doktoratem lub profesorów od elektroniki sam musiałbym się wypisać).
    > Usenet wygodniejszy :)

    Zdziwiłbyś się, jakbyś poznał, jakie luki w rzetelnej wiedzy mają
    naukowcy :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-12-29 20:06:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello alex,

    Tuesday, December 29, 2015, 5:47:12 PM, you wrote:

    > Ok, to pytanie o wiek, ale nie kto najstarszy, ale kto tutaj jest
    > najmłodszy?:)
    > Wątpię by ktoś z obecnych gimbusów widział co to usenet. Więcej nas
    > ubywa niż przybywa, niestety, więc umówmy się , że ostatni gasi światło :)

    Gasiłem światło w FidoNet - przyjdzie mi gasić też tutaj?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2015-12-29 20:52:46
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    > Gasiłem światło w FidoNet - przyjdzie mi gasić też tutaj?
    TAK.

    Taka jest kolej rzeczy.

    Starzy pozostają na swych pozycjach do końca.
    Przyczyna jest prosta: przyzwyczajenie i niechęć do zmian.

    Marnym pocieszeniem jest to, że wszyscy (nawet ci obecnie młodzi) tak
    skończą.

    Ot takie przemyślenia na odchodzący (!!!stary!!!) rok.

    jp

  • 26. Data: 2015-12-29 21:13:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jak kolega Adam Wysocki zauważył:

    > Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

    Było, nie pytać, szukać, w sumie to nie przeszkadzać. My śpiący rycerze :)

    --
    Piter

    rank: skryty czytacz
    skąd: Olsztyn
    dołączył: 1998
    lutownica: była zielone jajko, była czerwona ZDZ 75W, jest żółta ZDZ 45/75W
    miernik: był Voltcraft 6500, jest METEX M-4650, jest Sonel CMP-1005
    zasilacz: był LM317, jest LM723
    posty: 246
    pomugł: 6 razy

  • 27. Data: 2015-12-29 22:05:52
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 15:34, Adam Wysocki pisze:

    > Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

    Patologia to interfejs z jakże użytecznymi
    elementami typu "awatary", za to pozbawiony kompletnie
    takich przeszkadzajek jak drzewiasta struktura
    wątku. Nie ma to jak przekopywać się przez 100 stron
    chaotycznych wpisów i przy każdym zgadywać kto
    komu właściwie odpisuje.

  • 28. Data: 2015-12-29 22:35:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    >Patologia to interfejs

    Łooo, faktycznie - dupa boli na dzień dobry

  • 29. Data: 2015-12-29 22:40:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 22:05, ww pisze:

> [...]
    > takich przeszkadzajek jak drzewiasta struktura
    > wątku. Nie ma to jak przekopywać się przez 100 stron
    > chaotycznych wpisów i przy każdym zgadywać kto
    Dokładnie, dlatego nie cierpię takich for, tego się czytać nie da.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2015-12-29 22:44:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 20:52, jacek pozniak pisze:

    > TAK.
    >
    > Taka jest kolej rzeczy.
    >
    > Starzy pozostają na swych pozycjach do końca.
    > Przyczyna jest prosta: przyzwyczajenie i niechęć do zmian.
    Nie to nie niechęć tylko totalna niewygoda, każdy kto poczytał
    trochę dłuższe forum wie o czym piszę, kompletne przemieszanie wątków,
    groch z kapustą.

    > Marnym pocieszeniem jest to, że wszyscy (nawet ci obecnie młodzi) tak
    > skończą.
    >
    > Ot takie przemyślenia na odchodzący (!!!stary!!!) rok.
    Ja staram się młodzież uczyć że jest cos takiego jak usnet,
    zaskoczenie pełne, jakby odkryli amerykę :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K