eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGrubość linki w kablach rozruchowych › Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
  • Data: 2011-01-15 21:36:32
    Temat: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 21:38:32 +0100, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Bo są dwie szkoły:
    > 1. spinamy samochody grubymi kablami i przy wyłączonym silniku samochodu
    > A, próbujemy odpalić samochód B i natychmiast całą zabawę rozłączamy
    > 2. spinamy samochody cienkimi kablami i przy włączonym silniku A,
    > ładujemy akumulator w B, potem rozłączamy i samochód B próbuje odpalić sam
    > Natomiast nigdy, przenigdy, nie należy próbować kręcić rozrusznikiem B,
    > gdy w A działa alternator, bo ryzykujemy uszkodzenie alternatora. Np.
    > spali się dioda, klient z samochodu B odjedzie, a A zostanie z
    > alternatorem do naprawy za kilkaset złotych.

    Watęk już dosyć archiwalny ale chciałbym wtrącić swoje 3 grosze. Sposób
    z uruchamianiem silnika w B gdy w A dziala alternator jest opisany w
    Instrukcji Obsługi samochodu Kia Ceed: "Uruchomić silnik pojazdu, w
    którym znajduje się pomocniczy akumulator i pozwolić, by pracował z
    prędkością 2000 obr/min, a następnie uruchomić silnik pojazdu z
    rozładowanym akumulatorem.".
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: