eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGrubość linki w kablach rozruchowychRe: Grubość linki w kablach rozruchowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Date: Mon, 20 Dec 2010 21:45:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <ieof9f$g6j$1@news.onet.pl>
    References: <iendgf$80b$1@mx1.internetia.pl> <ieneps$qbs$1@news.onet.pl>
    <5...@p...pl> <ienohi$sgl$1@news.onet.pl>
    <iente6$e1r$1@news.onet.pl> <ieoe8m$c7a$1@news.onet.pl>
    <ieoeo5$db6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-102-117.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292877935 16595 87.206.102.117 (20 Dec 2010 20:45:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2010 20:45:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.2; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ieoeo5$db6$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:601376
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-20 21:36, JK pisze:
    > W dniu 2010-12-20 21:28, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >> W dniu 2010-12-20 16:41, EM pisze:
    >>>>> Nawet akumulator żelowy 7Ah podpięty
    >>>>> przewodami 1.5mm^2 się sprawdza -
    >>>>> tylko silnik musi być sprawny.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Taaa... szczególnie przy dwulitrowym dizlu
    >>>> i temperaturze otoczenia -5°C.
    >
    >> grube kable. Nie wiem jak w benzyniakach, ale
    >> w dieslu to na wiele miesięcy naprzód są
    >> symptomy zdychającego akumulatora.
    >
    > Jakie?
    >
    Przyszła jesień. Musiałem kręcić coraz dłużej, aż kiedyś niemal
    wyczerpałem akumulator i mi nie zapalił. Jak podłączyłem do prostownika
    w domu, to w godzinę akumulator był naładowany, to już wiedziałem, że
    coś nie tak, bo normalnie ładowanie trwało 4-5 godzin, ano strata
    pojemności. Potem w styczniu musiałem wymieniać akumulator w stanie
    całkowitej zapaści. Żebym miał wtedy takie doświadczenie, to już na
    jesieni bym go zmienił, ale jak zaczął po ładowaniu działać, to
    myślałem, że jeszcze zimę przetrzyma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: