  • 71. Data: 2011-02-13 23:58:43
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    To nie moja wypowiedź tylko poprzednika, który złośliwie lub nieudolnie
    skonfigurował swój czytnik by wysłane artykuły sprawiały problemy z
    cytowaniem.

  • 72. Data: 2011-02-14 00:05:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?
    >
    > Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie
    > dostałeś.

    Ale zrozum, ktoś tak może Cię potraktować za wyjechanie i nic Ci nie pomoże
    pier...enie jak sprawniejszy od Ciebie będzie. Mnie się taki delikwent
    trafił co wyjechał i wiem, że przyhamowanie to pikuś jest.