    From: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grozby policjanta
    Date: Tue, 1 Feb 2011 16:48:13 +0100

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ii8ft2$2e00$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

    > To nie jest grupa ortograficzno-lingwistyczna.

    Dlatego praktycznie nikt się nie czepia _pojedynczych_ błędów
    ortograficznych, literówek, czy braku przecinka.

    > Wyjechałeś z "bełkotem" i innymi, więc TY, na moją prośbę
    > powinieneś wskazać ów "bełkot".

    Jeżeli dla Ciebie tekst autora wątku nie jest bełkotem, to mogę tylko
    "pogratulować".
    Użył "aż" 4 znaki interpunkcyjne, część z nich nie tam gdzie powinien. O
    rozpoczynaniu zdania wielką literą prawdopodobnie nigdy nie słyszał.
    Gramatyka też jest dla niego terminem nieznanym.
    Z litości nie wspomnę o reszcie reguł języka polskiego, które brutalnie
    zgwałcił.

    > Nie mam czasu na "przekomarzania".

    To po co zaczynasz, skoro nie masz żadnych argumentów?
    Ja zwróciłem uwagę, ponieważ taki sposób formułowania myśli jaki
    zaprezentował autor, jest IMHO całkowitym brakiem poszanowania osób do
    których się zwraca. Przyczytaj ten tekst na głos i wyobraź sobie, że tak się
    zwracasz do kogoś na ulicy. Nie wstydziłbyś się?

    Powtórzę po raz kolejny: nie twierdzę, że ja nie robię błędów pisząc po
    polsku. Twierdzę, że udzielając się publicznie _staram się_ dołożyć
    wszelkich starań, żeby było ich jak najmniej. O autorze wątku nie możesz
    tego powiedzieć...

    Teraz Twoja kolej na przedstawienie argumentów. Wskaż mi, gdzie chociaż
    zbliżyłem się poziomem wypowiedzi do autora wątku, skoro zarzuciłeś mi, że
    mój sposób pisania nie jest lepszy. Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrobić,
    to przestań robić sobie wstyd i daj sobie spokój z odpowiadaniem...