  • 1. Data: 2011-12-16 22:37:51
    Temat: Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    ... za 300zł.

  • 2. Data: 2011-12-17 08:55:27
    Temat: Re: Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 16 Gru, 23:37, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > ... za 300zł.

    Po...

    sondejm

  • 3. Data: 2011-12-17 10:50:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 00:55:27 -0800 (PST), Marek Sondej napisał(a):

    > Po...

    Ale to może było "za.." ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 4. Data: 2011-12-17 10:57:14
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    r...@k...pl wrote:
    > ... za 300zł.

    Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

    Jakub

  • 5. Data: 2011-12-17 11:14:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jakub Danecki" napisał:

    > Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

    I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

    Radio Erewań wiecznie żywe...

    JoteR

  • 6. Data: 2011-12-17 11:58:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

    A, i już są na Gumtree po 399 zł.

    JoteR

  • 7. Data: 2011-12-17 12:02:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Dec 2011 12:58:57 +0100, w <jci06d$rq6$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
    <j...@p...pl> napisał(-a):

> [...]

    No proszę, to te 1000 szt. musiało zejść na ostatkach.
    Po zakończeniu promocji licznika już nie było.

    Mała różnica :]

    > A, i już są na Gumtree po 399 zł.

    A na Allegro po 450zł :).

  • 8. Data: 2011-12-20 16:44:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.
    >
    > Radio Erewań wiecznie żywe...

    To jakieś takie tanie dziadostwo jak Hujawej Smartuj Testfona?

  • 9. Data: 2011-12-20 20:52:32
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 Dec 2011 17:44:13 +0100, Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    wrote:

    >To jakieś takie tanie dziadostwo jak Hujawej Smartuj Testfona?

    Powiem tak, na pewno jeśli chodzi o obsługę to jest dużo razy lepszy
    od tego huaweja, więc cena za smartfona z androidem 299 jest śmieszna,
    według mnie było warto , jeśli ktoś nigdy nie miał smartfona ,albo do
    czynienia z androidem to warto, takie htc kiedyś się też musiało
    wypromować więc nigdy nic nie wiadomo

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-12-20 23:43:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > według mnie było warto , jeśli ktoś nigdy nie miał smartfona ,albo do
    > czynienia z androidem to warto, takie htc kiedyś się też musiało

    Tylko że android na 600mhz sprzęcie działa żenująco wolno, aż oczy bolą.
    HTC to się nieźle musi napocić, żeby te tanie telefony doprowadzić do
    używalności.