  • Data: 2009-02-08 22:00:44
    Temat: Re: Grossglockner
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eskimos wrote:

    > Jechaliśmy z Aska przez GG w połowie sierpnia zeszłego roku.
    > Pogoda super, widoczność super, słońce, sucho, ciepło, błękitne niebo,
    > nie wialo za mocno itp. Fota: http://tiny.pl/v23q

    dzieki za zdjecia - rewelka. juz wiem czemu byliscie zapakowani na full
    - Twoja druga polowa na kazdym zdjeciu w innym ubranku ;-). A ten facet
    z wytatuowana fujara to tak nawiasem nie zasypywal gruszek w popiele,
    opony prawie zamkniete ...

    > Dwa dni po nas z kolei jechał Yahoo (autem - gej ;P) i mieli ciemno,
    > zimno i 15cm swieżego sniegu. Fota: http://tiny.pl/v23m

    ale to bylo puszka, nieprawdaz? a jak sie robi to geolokalizacje?

    > A nocowalismy na Seecamp w Zell am See. Jak na kamping to standard
    > megawypasiony, super lazienki, dobra knajpa, a ceny bardzo sensowne.

    masz gdzies opisana trase - miasto za miastem?

    pozdr,
    Alf