  • 1. Data: 2011-07-11 18:00:56
    Temat: Grecja?
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    Jak najtaniej dzwonić do i z Grecji po GSM?
    Przy wyjeździe dwu - trzy tygodniowym idzie wytrzymać,
    ale mnie dotyczy wyjazd cztery (osiem?!) miesięcy.

    Pozdrawiam emarcin

    PS. Temat VOIP-a mam przygotowany - niestety
    nie wszędzie będzie dostęp do wi-fi.

  • 2. Data: 2011-07-11 20:04:35
    Temat: Re: Grecja?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emarcin" napisał w
    >Jak najtaniej dzwonić do i z Grecji po GSM?
    >Przy wyjeĽdzie dwu - trzy tygodniowym idzie wytrzymać,
    >ale mnie dotyczy wyjazd cztery (osiem?!) miesięcy.

    Roaming czy kontakt z rodzina ?

    Ja bym tam poczytal co oferuje T-mobile, ale dokladnie poczytal.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-12 21:17:53
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    " idzie wytrzymać "

    Jakieś nowe wieśniackie określenie pochodzące z Mazur ??

    Najlepiej zainstaluj sobie Voip'a i załóż konto np. w freeconet, jeśli
    masz Symbiana lub Androida .Ja w Egipcie czy krajach sąsiednich (Jordania i
    Izrael) zamiast płacić 9 zł za minutę płaciłem 40 gr :)
    Oczywiście musisz mieć dostęp do Wifi

  • 4. Data: 2011-07-12 21:39:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 23:17, Arekmet pisze:

> [...]
    > masz Symbiana lub Androida .Ja w Egipcie czy krajach sąsiednich
    > (Jordania i Izrael) zamiast płacić 9 zł za minutę płaciłem 40 gr :)

    Podaj jakiegoś linka do tej instalki. Chcę pobrać. Mam we
    FreecoNet/Tlenofon konto i numer stacjonarny. W telefonie komórkowym mam
    oczywiście numer komórkowy (z orange).
    Nie wiem jak to się robi i czy mnie tu, w Polsce opłacałoby się. Jakieś
    przekierowanie musiałabym zrobić? Ze stacjonarnego voip na komórkowy?

    --
    animka