  • 11. Data: 2011-08-02 21:30:52
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 23:19, marider pisze:

    > Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba
    > ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych
    > jako "choinka".

    A kto bogatemu zabroni ? Skoro kogos stac i ma kaprysa to dlaczego by nie ?

    > I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2
    > rozne rzeczy :)

    Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
    motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
    producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
    max z RamAir. Zreszta nie w mocy magia a w umiejetnosciach. No ale skoro
    ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
    masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?

    > Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho
    > a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie.

    A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ?

    > Cyferki i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa
    > poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :)

    Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac. I
    dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?

    > Moglbym Ci odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach?

    W innych nie rzezbie. Rzezbie w swoim, bo lubie, umiem i mnie stac. Ale
    nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2011-08-03 07:34:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze:

    > I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
    > chwila smiales z takich leszczy.

    Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
    babcia przejdzie bez strat ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-08-04 23:50:36
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-02 23:30, Kuczu pisze:
> [...]
    > motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
    > producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc

    w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na
    nabywcow. Tez sie usmialem z "moich" obiecywanych 182KM i 115Nm jak
    zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu
    zeby kit wcisnac i sprzedac ;)

    > No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
    > masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?

    Udowodnij ;]

    > A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ?

    Hmmm, raczej customizing ;>

    > Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac.

    "bo lubie, umiem i mnie stac" :)

    > I dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?

    Alez nikomu nie zabraniam, moga sobie nawet kwasem polac moto i zrobic
    zgnitego ratbike z GoldWinga jak sie podoba ;) Efekt jest fajny, jak
    jest przemyslany i nie konczy sie wrzuceniem byle czego i byle jak do moto.

    > Ale nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.

    Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
    wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
    200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.

    Tak z innej beczki troche:

    Obecnie bodajze najmocniejszy torowy potwor: "We took the BMW S1000RR to
    the dyno after having the rev restriction taken off with the 600 mile
    service. The end result was over 182hp on a Superflow Dynomoter with 89
    octane pump gas."

    I wiecej szczegolow technicznych dla ciekawskich jest tutaj:

    http://tinyurl.com/y5pmask

    plus artykul wart przeczytania tutaj: http://tinyurl.com/3zs642o

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 14. Data: 2011-08-04 23:54:35
    Od: marider <m...@g...pl>

    > Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
    > babcia przejdzie bez strat ? ;)

    Nie-e. Hamulce w R1 sa wiecej niz swietne ale babce sie za bardzo
    spieszylo chyba na tamten swiat :) Jutro- a wlasciwie juz dzis- ide
    znowu na Policje wiec moze sie cos wyjasni wiecej w sprawie zwrotu
    kosztow naprawy, za ktora babka ma zaplacic. Na razie chca negocjowac a
    prawnika mam dobrego i staremu mocherowi nie popuszcze ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-08-05 08:04:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-04, marider <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nabywcow. Tez sie usmialem z "moich" obiecywanych 182KM i 115Nm jak
    > zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu

    Ale rozumiesz co napisal Kuczu? Ty sie jarasz RWHP, producent natomiast
    podaje moc na silniku, bez pomp, bez alternatora, z RamAir i pewnie sie
    zgadza.

    > Udowodnij ;]

    Hint: moc na SILNIKU.

    > Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
    > wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
    > 200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.

    No i co z tego?

    --
    Artur
    ZZR 1200