  • 11. Data: 2010-01-18 17:52:42
    Temat: Re: Grand Vitara vs. Rav4
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości
    news:4b548f29$1@news.home.net.pl...
    > Problem polega na tym :-) ze prywatnie jezdze przednionapedowcem, w pracy
    > czasami prawdziwym 4x4 (audi q5).
    > I gdzie Twoje teorie nt. szufladkowania ludzi ?

    Hmm dlaczeo szufladkowania? Jak czujesz się zaszufladkowany to cóż... Ale
    skoro chciałeś pisać o gównianości 4x4 to wnioskowałem ze nie miałeś do
    czynienia z 4x4 tylko jakimiś nędznymi imitacjami.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 12. Data: 2010-01-18 21:53:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tim pisze:

    > wiadomości news:hj1kkp$d8o$1@news.interia.pl...
    > nie mowilem ze chce auto w teren

    To jak ma byc juz szpan a'la terenowka, niech chociaz umie gdzies
    wjechac tak jak vitara.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-01-18 22:30:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tim pisze:
    > Co wybrac? Co ekonomiczniejsze, tansze w naprawach,
    > lepsze do jazdy po miescie i wyboistej drodze, mniej awaryjne?

    Jeżeli najstraszniejsza przeszkoda terenowa którą pokona ten samochód to
    krawężnik, to bierz Rav4. Wyższy komfort, mniejsze zużycie paliwa.

    Siła GV to napęd którego w mieście, nawet zimą, nie wykorzystasz, a
    zapłacisz za niego przy każdym tankowaniu.
    Bo do wepchnięcia się na zaśnieżone miejsce parkingowe to napęd z Rav4
    wystarczy - jak przód zacznie buksować to dopnie tył i Cię wepchnie.

  • 14. Data: 2010-01-19 14:09:03
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Hmm dlaczeo szufladkowania? Jak czujesz się zaszufladkowany to cóż... Ale
    > skoro chciałeś pisać o gównianości 4x4 to wnioskowałem ze nie miałeś do
    > czynienia z 4x4 tylko jakimiś nędznymi imitacjami.

    Smieszy mnie dowartosciowywanie sie "prawdziwym" 4x4 podczas gdy potrzeby
    uzytkownikow na naped 4x4 w ogromnej mierze ograniczaja sie do sprawnosci w
    sniegu czy mozliwosci rezygnacji z lancuchow podczas wyjazdu raz do roku w
    gory.
    Po jaki dzwonek kupowac "prawdziwe" 4x4, ktore do codziennego uzytkowania
    potrzebne jest jak swini siodlo ?

  • 15. Data: 2010-01-19 21:45:03
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > nie mowilem ze chce auto w teren