  • 1. Data: 2010-12-14 12:54:25
    Temat: Grand C-max - fuuuuuuuj
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.youtube.com/watch?v=GofD5q3Hvuo
    Ford startuje w jakichś zawodach pod nazwą "jak najszybciej przejść od
    projektowania ładnych aut do odpustowych szkaradztw"????

    Stary C-max był konserwatywny do bólu, ale jest wciąż ładny (może właśnie
    dlatego, że konserwatywny).
    W tym jest tylko jedna pozytywna zmiana - odsuwane drzwi. Cała reszta -
    masakra. Tylko cztery fotele (plus trzy taborety). Ohydny odpustowy kokpit
    z najnowszej generacji fordów (nawet na filmie przyprawia o pawia) a na
    koniec wygląd koreańczyka sprzed 10 lat (bo obecne są ładne)

    Poza odsuwanymi drzwiami wyraźnie odstaje od Grand Picasso czy Zafiry
    nawet. Chciałem zapytać "ktoś to kupi?" ale niestety, tak, ktoś to kupi,
    skoro nawet Rodiusa ludzie kupują.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-12-14 13:02:37
    Temat: Re: Grand C-max - fuuuuuuuj
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-14 12:54, Waldek Godel pisze:
    > Stary C-max był konserwatywny do bólu, ale jest wciąż ładny (może właśnie
    > dlatego, że konserwatywny).

    Konserwatywny i ładny to może być np. Jaguar.
    A stary c-max wygląda jak kasa zakładów na wyścigach konnych.
    P.

  • 3. Data: 2010-12-14 13:40:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Samochód jak samochód. Nie ma się podobać ma być użyteczny. Ładujesz z
    tyłu dwa foteliki dla bąbli, do bagażnika pieluchy i lodówkę
    turystyczną. Z przodu fotele na tyle blisko siebie żeby można było
    położyć rękę na kolanie żonki i tyle...

  • 4. Data: 2010-12-14 14:20:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-14 13:40, PesTYcyD pisze:
    > Samochód jak samochód. Nie ma się podobać ma być użyteczny. Ładujesz z
    > tyłu dwa foteliki dla bąbli, do bagażnika pieluchy i lodówkę

    Klasyczny 4-osobowy van ;-)
    Zgadzam się z Waldkiem.
    Samochód nie musi być piękny, ale nie wiele trzeba by nie był brzydki...

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2010-12-14 14:32:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Klasyczny 4-osobowy van ;-)
    > Zgadzam się z Waldkiem.
    > Samochód nie musi być piękny, ale nie wiele trzeba by nie był brzydki...

    Ten z boku tylko jakoś tak nieforemnie wygląda - właśnie jak te posklejane
    koreańskie wynalazki kilka lat temu.
    Z przodu jakiegoś dramatu nie ma.
    A w środku - no deska trochę Boom-Boxem zalatuje, to fakt ;-)
    Taka trochę "marki kolorowe jarmarki"

  • 6. Data: 2010-12-14 18:40:14
    Od: Robson <r...@...pl>

    > koniec wygląd koreańczyka sprzed 10 lat (bo obecne są ładne)

    Wlasnie obraziles mojego hyundaia pony '90, ktory niestety poszedl juz
    na zlom. Jego deska rozdzielcza byla piekna w porownaniu z tym fordem.

  • 7. Data: 2010-12-14 19:18:05
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Waldek Godel wygenerował w news:dgq7gsezazgf$.dlg@lepper.institute.com
    taki oto ciąg znaków:
    > Ohydny odpustowy kokpit
    > wygląd koreańczyka sprzed 10 lat

    Ostatnio rozmawiałem ze znajomym właśnie o nowych c-max i grand c-max i
    używałem niemal identycznych określeń jak powyższe.
    IMO wypuścili takie szkaradztwa, że aż się przykro robi.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 8. Data: 2010-12-14 19:21:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Poza odsuwanymi drzwiami wyraźnie odstaje od Grand Picasso czy Zafiry
    > nawet. Chciałem zapytać "ktoś to kupi?" ale niestety, tak, ktoś to kupi,
    > skoro nawet Rodiusa ludzie kupują.

    przesadzasz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2010-12-14 19:34:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 18:40:14 +0100, Robson napisał(a):

    > Wlasnie obraziles mojego hyundaia pony '90, ktory niestety poszedl juz
    > na zlom. Jego deska rozdzielcza byla piekna w porownaniu z tym fordem.

    Owszem, nie (c)
    Pony jest koreańczykiem sprzed 20 lat. A to znaczy, że ma wygląd i wnętrze
    japończyka sprzed lat 25.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-12-14 19:56:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 11:54:25 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza odsuwanymi drzwiami wyraźnie odstaje od Grand Picasso czy Zafiry
    > nawet. Chciałem zapytać "ktoś to kupi?" ale niestety, tak, ktoś to kupi,

    I słowa o "pięknie" designu padają od
    piewcy ogromu zalet/użytkownika Citroena 'Pikusia'. Pachnie obłudą :)

    PS. Cytat całości posta Waldka zamierzony, z wiadomych względów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.