  • 11. Data: 2010-12-14 20:02:42
    Temat: Re: Grand C-max - fuuuuuuuj
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 12:54, Waldek Godel pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=GofD5q3Hvuo
    > Ford startuje w jakichś zawodach pod nazwą "jak najszybciej przejść od
    > projektowania ładnych aut do odpustowych szkaradztw"????

    Zdecydowanie przesadzasz. Tymi autami naprawdę fajnie się jeździ.

    --
    MZ

  • 12. Data: 2010-12-14 20:10:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 20:02:42 +0100, MZ napisał(a):

    > Zdecydowanie przesadzasz. Tymi autami naprawdę fajnie się jeździ.

    O.. respect. Jesteś dziennikarzem, czy jak, że dostałes dostęp do nowych
    modeli? Gdzie można poczytać jakąś relację?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-12-15 10:47:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Owszem, nie (c)
    > Pony jest koreańczykiem sprzed 20 lat. A to znaczy, że ma wygląd i wnętrze
    > japończyka sprzed lat 25.

    To prawda. Ale jak jechalem niedawno nowym mondeo i widzialem te
    odpustowe blyszczace wstawki .... masakra.

  • 14. Data: 2010-12-15 11:38:05
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 20:10, Waldek Godel pisze:

    > O.. respect. Jesteś dziennikarzem, czy jak, że dostałes dostęp do nowych
    > modeli? Gdzie można poczytać jakąś relację?

    Twoja krytyka odnosiła ła się (przynajmniej tak to odebrałem) nie tylko
    do najnowszego Grand C-maxa ale też do pozostałych nowych modeli Forda.
    Na co dzień ujeżdżam tegorocznego Focusa, zdarza mi się również jeździć
    nową Fiestą. Bryły podobne, deska i wnętrze wg linka który podałeś
    niemal identyczne. Dlatego pozwalam sobie nie zgodzić się z krytyką, że
    ostatnie modele Forda są nieudane. Wygląd to kwestia gustu, natomiast
    właściwości jezdne i ergonomię mają więcej niż dobre.

    --
    MZ

  • 15. Data: 2010-12-15 11:54:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 11:38:05 +0100, MZ napisał(a):

> [...]
    > ostatnie modele Forda są nieudane. Wygląd to kwestia gustu, natomiast
    > właściwości jezdne i ergonomię mają więcej niż dobre.

    Ja nie pisałem, że są nieudane, pisałem, że są ohydne i odpustowe.
    Miałem nieszczęście dostawać auto zastępcze na czas naprawy w miejscu gdzie
    mieli tylko fordy. Juz miałem dostać półroczną fiestę i pawia na widok -
    jak to celnie określono - bumboxowego kokpitu miałem już na końcu języka.
    Na całe szczęście okazało sie, że ta nówka ma spieprzony ABS, a nie
    chciałem brać niesprawnego auta, choćby to była największa pierdoła.
    Dostałem więc trzyletniego Fusiona i przy całej jego furmankowatości i
    plastikowości, w środku jest ZNACZNIE lepiej. Ale nowa Fiesta jest
    przynajmniej ładna z zewnątrz, nowy Grand C-MAX nawet to nie.

    Nowej desce fordów tylko do kompletu brakuje migających kolorowo led-ów na
    krawędziach i dyskokgrafii disco-polo w komplecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel