  • 1. Data: 2012-04-28 18:15:57
    Temat: Grafika w Core i7 2600K
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czy majac zewnetrzna grafike na PCIe da sie wykorzystac te zintegrowana w
    CPU (HD3000)? Czy to ma w ogole sens?
    Chodzi mi glownie o jej moc obliczeniowa, nie o wyswietlanie obrazu.
    Chociaz moze warto podlaczyc obie grafiki do tego samego monitora (mam taka
    mozliwosc) i do pracy uzywac wbudowanej minimalizujac obciazenie tej z PCIe,
    a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
    A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-05-01 13:59:55
    Temat: Re: Grafika w Core i7 2600K
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote in message
> [...]
    > PCIe,
    > a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
    > A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

    W jakim celu nie uzywalbys tej z PCIe?

  • 3. Data: 2012-05-01 20:05:07
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-04-2012 o 18:15 R.e.m.e.K napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > PCIe,
    > a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
    > A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

    Jak sięga moja wiedza, to takie rozwiązanie (moc obliczeniowa) dwóch kart
    wprowadziło ATI dla swoich GPU (wybranych) i nazywa się Hybrid CrossFireX.
    Oprócz tego, nie słyszałem aby ktoś inny takie "cóś" stosował. Przynajmniej
    teraz. Poza tym, jest jeszcze coś takiego jak oszczędzanie energii. Jak
    karta nie jest obciążona to przełącza się w tryb 2D (ATI). NVIDIA również
    coś podobnego stosuje. Nigdy natomiast nie przyszło mi do głowy, aby
    oddzielnie stosować dwie karty. Przecież pojedyncza karta może działać z co
    najmniej dwoma monitorami. Po co więc kombinować?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 4. Data: 2012-05-02 00:29:50
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-28 18:15, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
    > A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

    Ma sens. W droższych (dwukarcianych) laptopach to jest standard i służy
    do przedłużania czasu pracy na akumulatorach i dla NVIDI nazywa się
    Optimus. Zaś w desktopach trzeba odpowiedniej płyty i służy raczej do
    wspomagania niektórych procesów przetwarzania danych.
    Takie hasła Quick Sync i Lucid Virtu.

    miab

  • 5. Data: 2012-05-10 22:39:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 02 May 2012 00:29:50 +0200, miab napisał(a):

    > Optimus. Zaś w desktopach trzeba odpowiedniej płyty i służy raczej do
    > wspomagania niektórych procesów przetwarzania danych.
    > Takie hasła Quick Sync i Lucid Virtu.

    Dokladnie o to mi chodzilo. Sprzet to wspiera, jest ok. Dzieki!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K