  • 1. Data: 2010-07-01 05:35:08
    Temat: Grafika na procesorku PIC
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ciekawy projekcik ;-)

    http://dev.emcelettronica.com/tetris-pic-mcu

  • 2. Data: 2010-07-01 08:42:54
    Temat: Re: Grafika na procesorku PIC
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Lip, 07:35, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Ciekawy projekcik ;-)
    >
    > http://dev.emcelettronica.com/tetris-pic-mcu

    eeee?
    Toz to poziom entry level hobby. Takie budowanie z klockow...
    Co w nim wyjatkowego?

    Juz fajniejsze jest generowanie za pomoca uC obrazu TV w realtime.
    Gdzies, kiedys widzialem fajny projekcik na ten temat.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-07-01 08:51:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w

    > eeee?
    > Toz to poziom entry level hobby. Takie budowanie z klockow...
    > Co w nim wyjatkowego?

    Ta jest.

    > Juz fajniejsze jest generowanie za pomoca uC obrazu TV w
    > realtime.
    > Gdzies, kiedys widzialem fajny projekcik na ten temat.

    Stacja pogodowa - anemometr z 4 wiatrakow z komputera, wyswietlanie
    na ekranie :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-07-01 11:23:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Pszemol pisze:
    > Ciekawy projekcik ;-)
    >
    > http://dev.emcelettronica.com/tetris-pic-mcu

    chyba miniprojekcik - jeden wieczór roboty.

    TO jest ciekawy projekcik:
    http://avga.prometheus4.com/index.php?p=7-4
    - widać, że autor trochę czasu poświęcił

    Michoo

  • 5. Data: 2010-07-01 12:23:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Juz fajniejsze jest generowanie za pomoca uC obrazu TV w realtime.
    > Gdzies, kiedys widzialem fajny projekcik na ten temat.

    Mnie akurat spodobalo sie wczoraj w nocy uzycie matryc 8x8 w roli ekranu :-)

  • 6. Data: 2010-07-01 12:24:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    > chyba miniprojekcik - jeden wieczór roboty.

    Nikt nie sugeruje inaczej.

    > TO jest ciekawy projekcik:
    > http://avga.prometheus4.com/index.php?p=7-4
    > - widać, że autor trochę czasu poświęcił

    No... fajniejszy. Ale mniej zaskakujący i oryginalny.

  • 7. Data: 2010-07-01 14:05:02
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > No... fajniejszy. Ale mniej zaskakujący i oryginalny.

    No przestań, co jest zaskakującego i orginalnego w tetrisie na ledach ?

  • 8. Data: 2010-07-01 14:30:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > No przestań, co jest zaskakującego i orginalnego w tetrisie na ledach ?

    Widziałeś kiedyś wcześniej tetrisa na LEDach? Bo ja nie :-)

  • 9. Data: 2010-07-01 14:40:41
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Widziałeś kiedyś wcześniej tetrisa na LEDach? Bo ja nie :-)

    No niby nie, ale z drugiej strony, skoro był tetris na oknach akademika, to
    ledy przy tym to pikuś...
    Akademik Display - o, to było zaskakujące !

  • 10. Data: 2010-07-01 14:51:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No niby nie, ale z drugiej strony, skoro był tetris na oknach
    > akademika, to ledy przy tym to pikuś...
    > Akademik Display - o, to było zaskakujące !

    Ja nie widziałem tetrisa w oknach akademika...
    Jak sterowałeś obrotami klocków? :-)