  • Data: 2009-08-10 22:22:50
    Temat: Re: Grafika na AGP - jaka najszybasza aktualnie?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h5q1ig$50n$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org
    .mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&q=crysis+46
    70+3850&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

    > Google twierdzi, że 3850 jest ciut szybszy.

    > Gdybyś się nie upierał przy AGP to miałbyś całą paletę kart 4xx0 do
    > wyboru :) Może wystarczy płytę główną zmienić? Bo cena wersji AGP zabija.

    W zasadzie to musialbym zmienic i plyte glowna i pamieci i karte grafiki, a
    znajac siebie to nie skonczyloby sie tylko na tym. W efekcie koncowym
    mialbym caly nowy komp z calkowicie nowymi bebechami :) Poza tym... nie
    chce mi sie przeinstalowywac i dostrajac systemu i wszystkich aplikacji od
    nowa (a jest tego troche). No nic.. wiec pozostac przy 3850 przyjdzie :)
    Chyba, ze pojawi sie 4890, o ktorej cos ktos pisal na innej grupie (zart?).

    Thomas