  • Data: 2013-01-24 21:41:04
    Temat: Re: Grafika Quadro fx380
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:51014a9e$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...
    > Też mam na strychu topowy - w swoim czasie - CRT, ale nikomu bym go nie
    > dał w obawie przed jego wzrokiem. Ja sobie przez 3 lata nieźle na nim oczy
    > popsułem, choć okularów nosić jeszcze nie muszę. :)

    No to jakiś kawał złomu miałeś.
    Miałem NEC'a 17 cali MultiSync FE700, zapłaciłem 1700zł. Po 11 latach też go
    ładnie wystawiłęm czystego na wystawkę z kartką że sprawny aby ktoś go nie
    skopał.
    Obraz do samego końca żyletka.

    Teraz siedzę przy Eizo S2231W :) od jakichś 3, może 4 lat. Też stał za 2400.
    I nadal świetnie rysuje obraz.

    Pozdro

    --
    Irokez