  • 11. Data: 2009-09-17 11:18:09
    Temat: Re: Grafika PCI-E za około 450 PLN
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Ten typ tak ma:
    > http://www.terra.com.pl/sklep/?p=produkt&id=VGAASUAT
    I0116

    > Ale ten jest bezgłośny:
    > http://www.terra.com.pl/sklep/?p=produkt&id=VGAASUAT
    I0148

    ale ja mam ten Glaciator!
    wierz mi.. porównanie o wiele mocniejszej GTX275 z tym Asusem
    to szalenstwo... po regulacji obrotów wiatraka jest trochę lepiej,
    ale nadal nie jest zbyt cicho

    krótko mówiąc: Nvidia ma fajne chłodzenie, ATi ma niefajne :)

  • 12. Data: 2009-09-17 11:53:58
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-09-2009 o 13:18 ..Aldi.. napisał na pl.comp.pecet:

    > ale ja mam ten Glaciator!
    > wierz mi.. porównanie o wiele mocniejszej GTX275 z tym Asusem
    > to szalenstwo... po regulacji obrotów wiatraka jest trochę lepiej,
    > ale nadal nie jest zbyt cicho

    Ja też mam i cichszej, a zarazem chłodniejszej karty niż ta długo
    trzeba byłoby szukać. Coś chyba źle trafiłeś.

    > krótko mówiąc: Nvidia ma fajne chłodzenie, ATi ma niefajne :)

    A Glaciator siedzi na GF9600, czyli Nvidia ma fajne Glaciatory,
    ATi ma niefajne :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 13. Data: 2009-09-17 14:47:55
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesław"

    > Ja też mam i cichszej, a zarazem chłodniejszej karty niż ta długo
    > trzeba byłoby szukać. Coś chyba źle trafiłeś.

    Dokładnie tak. Mam teoretycznie nieco cieplejszą wersję 1024 i przy
    czyszczeniu zawsze wtykam palec w wiatrak, bo mi się zdaje, że nie chodzi.
    Widać coś u kolegi Aldi wyrażnie nie styka. Może ogólnie słabsza wentylacja
    pudła, może gorsze inne podzespoły bazowe, mające wpływ na temperaturę w
    okolicach karty. W końcu z porównania wynika, że dzieci potraktował mocno po
    macoszemu (4850 vs 275).
    ;)

    --
    LeP

  • 14. Data: 2009-09-17 19:15:28
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-09-2009 o 16:47 LeP napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > temperaturę w okolicach karty. W końcu z porównania wynika, że dzieci
    > potraktował mocno po macoszemu (4850 vs 275).

    U mnie wentylacja jest fatalna, a i tak słyszę dysk a nie grafę.
    Albo trafił na felerny egzemplarz, albo zły styk z radiatorem, albo
    fantazjuje :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail