  • Data: 2010-12-17 23:37:15
    Temat: Re: Graficzne wyświetlacze LCD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-17 23:38, Adam Dybkowski wrote:
    > Sorry no ale to chore rozwiązanie raczej. Zamiast wziąć nieco większego
    > procka głównego wolisz dołożyć pośredniczącego AVRa oraz pamięć na SPI?

    Pamięć na SPI to ostateczność, np popędzanie wyświetlacza bez własnego
    RAM. Zazwyczaj wystarczy translator bez zewnętrznej pamięci.

    > Pierwszy z brzegu ARM z 256KB Flasha i 64KB RAMu kosztuje ze 30 zł. A
    > zapewne wystarczyłby i mniejszy.

    Stosuje w tym celu rownież AT91SAM7S32 (jak jeszcze tani był), jednak
    jego cena to niestety równiez druk dwustronny bez którego ciężko.
    Ogólnie stosuje co jest, to przecież nie ma znaczenia. Na 5 sterowników
    do graficznych LCD mam 3 na gołych AVR, jeden na AVR + SPI RAM i jeden
    na SAM7S32 i wszystkie mają ten sam protokół mimo że to kompletnie inne LCD.