  • Data: 2010-12-16 12:44:08
    Temat: Re: Graficzne wyświetlacze LCD
    Od: Tomasz bla Fortuna <b...@t...be> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 21:08:28 +0100
    "Robbo" <y...@m...com> napisał(a):

    > Dziękuję wszystkim za porady.
    > Chciałem jeszcze zapytać, czy tymi
    > wyświetlaczami warto się zainteresować
    > (w sensie łatwości programowania, standardowości)?
    >

    > http://allegro.pl/art-nowe-lcd-192x64-f-y-g-led-piny
    -z-boku-i1334771306.html
    > http://allegro.pl/art-nowe-lcd-graficzne-122x32-rozm
    -2x16-k-white-i1334187490.html
    > http://allegro.pl/art-nowe-lcd-graficzne-122x32-rozm
    -2x16-white-blue-i1334187469.html
    > http://allegro.pl/art-nowe-lcd-128x64-m-z-podsw-led-
    k-white-i1334188090.html

    > Pozdrawiam,

    Ja z alfanumeryków przeszedłem na to:
    http://seguro.pl/sklep/?zobacz=2477&producent=

    I działało dość fajnie i prosto. Mój kod do
    AVR do tego wyświetlacza: http://temp.thera.be/LCD.cc

    Wada taka, że raczej jest drogie. Ale może coś na jego kontrolerze
    znajdziesz tanio. Programowałem też jakiś wyświetlacz wyciągany ze
    starych nokii, ale fatalnie się go lutuje.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz bla Fortuna
    jid: bla(at)af.gliwice.pl