  • Data: 2010-06-14 08:48:24
    Temat: Re: Góraszka, białe BMW, crash
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-13 22:13:06 +0200, WITO <w...@g...com> said:

    > Dzisiaj w Góraszce kolega na białym BMW przydzwonił w skręcającego w
    > lewo, jadącego z tego samego kierunku Opla Corsę. Gdyby potrzebny był
    > świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

    Z tego zdawkowego opisu to by wynikało, że świadek może być potrzebny
    kierwonikowi Corsy...

    > PS-Ze zdrowiem widziałem, że wszystko OK, mam nadzieję, że oprócz
    > owiewki motong sprawny.

    Trza się było zatrzymać i zapytać. Geeez, nigdy nie zrozumiem takiego
    podejścia: "przejeżdżałem obok wypadku, to później spytam w internecie
    czy wszystko OK". Nożesz orzeszku, jak jesteś ciekaw albo zwyczajnie
    poczuwasz się do jakiejś solidarności motocyklowej, to się zatrzymaj,
    spytaj, ew. pomóż się pozbierać. A jak masz to w dupie, to po co
    szukasz taniej sensacji? Wypadki zdarzają się niemal codziennie.

    de Fresz