  • Data: 2011-08-09 21:40:07
    Temat: Re: Gorąca woda ze spryskiwaczy na zimę
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-09 07:58, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Celem tego "mojego" ustrojstwa było tylko podgrzewanie płynu do
    > spryskiwaczy celem zwiększenia skuteczności mycia szyby.

    Rozumiem, że tyle razy tego użyłeś, że szok?

    Przecież zimą nie używa się płynu do spryskiwaczy, bo nie ma takiej
    potrzeby... Chyba, że pada śnieg a wtedy rzadko kiedy jest bardzo niska
    temp... Więc przeciętny płyn zimowy w zupełności wystarcza... Takie jest
    moje zdanie.

    Jak jest mega mroźno, to nigdy nie używam płynu, bo nie ma takiej
    potrzeby...