  • 11. Data: 2012-02-01 15:42:19
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie pozycjonowane strony
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-01 14:50, Tomek Kańka pisze:
    > Paweł Piskorz<n...@p...nie?> napisał(a)
    >
    > Sacun ;).

    "Sacun" to ja mam do tych którzy się trzymają G pomimo iż narzekają za
    każdym razem jak coś zmieni.

    Mnie G po prostu %$@# tym swoim "wiem lepiej czego szukasz".

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2012-02-01 17:21:21
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 1 lutego 2012 14:16 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Paweł Piskorz:

    > * nie korzystam z G od dawna więc znowu muszę wierzyć na słowo ;)

    Z ciekawości -- z czego w takim razie korzystasz?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 13. Data: 2012-02-02 23:29:46
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Aktualnie testuje https://duckduckgo.com/ a wcześniej korzystałem z Binga.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 14. Data: 2012-02-03 08:54:07
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-02-03 00:29, Paweł Piskorz pisze:

    > Aktualnie testuje https://duckduckgo.com/ a wcześniej korzystałem z Binga.

    Śmieszne, jak historia zatacza koło. Kiedyś to Google był tym "dobrym",
    a Altavista "zła" :-)

    artur

  • 15. Data: 2012-02-14 10:41:46
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie/"nieuczciwie" pozycjonowane strony
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek Kańka in news:slrnjiig9g.iop.tom@tomkan.polbi.pl
    [.....]
    > działania G przyniosły pozyywny efekt - wyszukiwarka działa lepiej.

    bo ceneo nie ma na gorze wyszukiwań w google? w tym sensie g. _działa_
    lepiej?

  • 16. Data: 2012-02-14 10:42:24
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Paweł Piskorz in news:jgf69e$ak7$1@inews.gazeta.pl
    [............]
    > Aktualnie testuje https://duckduckgo.com/ a wcześniej korzystałem z Binga.

    pare slow merytorycznych?
    - jak wypadł bing w porownaniu z google?
    - a duckduckgo.com w porownaniu z google?
    - warto bylo rezygnowac z g?

  • 17. Data: 2012-02-14 22:17:36
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-14 11:42, 1634Racine pisze:
    > Paweł Piskorz in news:jgf69e$ak7$1@inews.gazeta.pl
    > [............]
    >
    > pare slow merytorycznych?
    > - jak wypadł bing w porownaniu z google?

    Zanim się przesiadłem z G na B korzystałem przez jakiś czas z pewnego
    serwisu (nie pamiętam niestety adresu), który wyświetlał wyniki z 3
    różnych wyszukiwarek na raz. Nie było wyraźnej różnicy między G a B, raz
    jedna miała trafniejsze wyniki, raz druga, a przez większość czasu obie
    miały tak samo. Zmieniłem na B tylko dlatego, że:
    - G mi wciskał wszędzie polskie strony na których było wielkie G*o
    - G udawał że wie lepiej czego szukam

    > - a duckduckgo.com w porownaniu z google?

    Jako że z G nie korzystam od dawna, nie mam jak porównać. Na razie przy
    Bingu nie wypada lepiej, ale jeszcze mu dam szansę.

    > - warto bylo rezygnowac z g?

    Tak, ale nie warto w ogóle o nim zapominać, bo czasem się przydaje.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 18. Data: 2012-02-14 22:40:31
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a)
    > Tomek Kańka in news:slrnjiig9g.iop.tom@tomkan.polbi.pl
    > [.....]
    >

    > bo ceneo nie ma na gorze wyszukiwań w google? w tym sensie g. _działa_
    > lepiej?

    Tak. Bo jak szukam np. opony Bridgeston Potenza RE050A, to nie
    interesuje mnie strona, ktora pokaze mi liste sklepow tylko wlasnie ta
    lista.

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2012-02-14 22:51:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Paweł Piskorz in news:jhemj4$jnl$1@inews.gazeta.pl
    [............]
    > Tak, ale nie warto w ogóle o nim zapominać, bo czasem się przydaje.

    na przyklad (gdy bing jest czynny)?

  • 20. Data: 2012-02-14 23:39:19
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-14 23:51, 1634Racine pisze:
    > Paweł Piskorz in news:jhemj4$jnl$1@inews.gazeta.pl
    >
    > na przyklad (gdy bing jest czynny)?

    - gdy na Bingu na pierwszej (i drugiej) stronie nic nie znajdziesz
    - Google zwykle też lepiej sobie radzi z wielowyrazowymi (3+) zapytaniami
    - gdy lubisz Doodle :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";