  • 1. Data: 2013-10-19 21:44:23
    Temat: Google - jak usunąć telefon?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    Mój telefon (android) przejęła żona. założyła sobie konto na googlach,
    po to aby mieć swoją książkę telefoniczną, programy itp. Niestety nie
    działa tak jak powinno. telefon jest dalej w moich urządzeniach (mogę
    odznaczyć, ale nie usunąć) u niej jest prawidłowa (jej nie moja)książka
    telefoniczna, i można instalować programy z poziomu telefonu, bo google
    twierdzi że ona niema żadnego urządzenia.
    Jak to naprostować? Czyli jedno konto jeden telefon.
    ToMasz

    Ps
    jeszcze raz dla czepialskich. żona po zalogowaniu na swoje konto w
    googlach - niema telefonu. niema i tyle. Ma książkę telefoniczną,
    kontakty, te sprawy i może przeprowadzić synchronizacje. W owej chwili
    google jednak znajduje jej telefon i prawidłowo synchronizuje w dwie
    strony. Żona może też z telefonu instalować programy, ale jak ja
    sprawdzam na swoim koncie co zainstalowałem - mam to co ja instalowałem
    i to co ona.

  • 2. Data: 2013-10-19 23:36:19
    Temat: Re: Google - jak usunąć telefon?
    Od: W <w...@w...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

> [...]
    > telefoniczna, i można instalować programy z poziomu telefonu, bo google
    > twierdzi że ona niema żadnego urządzenia.

    Nie da się, od daaaawna. Po jakimś czasie nieużywania urządzenia samo znika,
    ale w tym przypadku chyba tak się nie stanie. Wychwalajmy wielkie-mUndre-
    Gie...

  • 3. Data: 2013-10-20 00:18:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > twierdzi że ona niema żadnego urządzenia.
    > Jak to naprostować? Czyli jedno konto jeden telefon.

    Czy robiłeś reset do ustawień fabrycznych i ponowną rejestrację telefonu?

  • 4. Data: 2013-11-01 22:47:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > powinno. telefon jest dalej w moich urządzeniach (mogę odznaczyć, ale nie

    bedzie ci go wyswietlalo jeszcze przez jakis czas, to nie ma na nic wplywu

    > u niej jest prawidłowa (jej nie moja)książka telefoniczna, i można instalować
    > programy z poziomu telefonu, bo google twierdzi że ona niema żadnego
    > urządzenia.

    trzeba dodac jej konto w ustawieniach telefonu, ale najpierw
    musisz usunac swoje konto z telefonu, w nowszych androidach nie powinno
    byc z tym problemu, w starszych trzeba przywrocic do fabrycznych ustawien

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2013-11-02 17:46:43
    Od: pol189 <t...@t...pl>

    W dniu 19.10.2013 21:44, ToMasz napisał(a) :
> [...]
    > strony. Żona może też z telefonu instalować programy, ale jak ja
    > sprawdzam na swoim koncie co zainstalowałem - mam to co ja instalowałem

    Wyłącz widoczność urządzenia w ustawieniach na stronie play.

    https://play.google.com/settings?hl=pl