  • Data: 2012-03-22 23:32:06
    Temat: Re: Google Street View już działa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Mar 2012, Artur Maśląg wrote:

    > To tym bardziej nie - no chyba, że ja mam inne maps.google :)

    Nie idzie o googla, a o norc :D

    > żadnego "objechania" nie zauważyłem. Niektóre fotki są w ogóle bardzo
    > rozrywkowe:
    > http://maps.google.pl/maps?q=50.271994,19.126915&ll=
    50.272186,19.126897&spn=0.010848,0.027874&num=1&t=m&
    z=16
    > :)
    >
    > One są raczej "odjechane", a nie "objechane" ;)

    Nie wiem jak pokazać konkretny punkt norcem (chyba jakies konto trzeba
    założyć żeby działało "wskazanie punktu"), ale możesz sprawdzić:
    faktycznie objechali co większe miasta.
    Rzeczywiscie nie Slask.
    A zupełnie inna sprawa, to tekst "Slask i Wrocław" :P

    pzdr, Gotfryd