    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gololedz w Poznaniu
    Date: Tue, 21 Jan 2014 19:24:56 +0100

    On 2014-01-21 19:09, WOJO wrote:
    > Też miałem taki dylemat spory szmat czasu, jednak obserwując jak
    > zachowują się jadący za mną kierowcy i próbujący przekroczyć jezdnię
    > piesi, doszedłem do wniosku, że włączenie awaryjnych po upewnieniu się,
    > że nie zagrażam bezpieczeństwu ruchu i dopiero potem hamowanie przynosi
    > pożądany skutek. Jadący za mną mają sporo czasu na reakcję, bo "coś
    > zaczęło mrugać", a sporo pieszych widząc awaryjne, też jakoś tak
    > ostrożniej wchodzi na jezdnię.

    No sorry, ale naprawdę awaryjne nie są od tego, zeby sygnalizować "że
    coś będę odpierdalał", czyli... przepuszczał pieszego. Ja też nie
    przepuszczam jak są dwa lub więcej pasów i nie jestem pewny, że reszta
    się zatrzyma, ale faktem, że ktoś zatrzymuje się przed przejściem staram
    się nie być zaskoczony, daleki jestem również wtedy od wyzywania
    zatrzymującego sie półmózgiem.

    > A ja tu pocieszenia oczekiwałem, a tu masz... :)

    No i masz pocieszenie - dałes dupy, nic się nie stało, nie płacz - nie
    ty pierwszy, nie ostatni. Niby lepiej się uczyć na cudzych błędach, ale
    jakoś wychodzi, że wiekszość uczy się na swoich. Uszy do góry - jeśli
    czegoś się nauczyłeś i nie ma strat w ludziach i sprzęcie, to tylko dobrze;)

    Shrek.