  • 11. Data: 2011-04-18 21:23:36
    Temat: Re: Golfy sa wszedzie ;-)
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-18 15:33, .Peeter pisze:

    > I jeszcze do tego skoda fabia, koniecznie 1.2 ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    Eeeeee tam - Fabia 1,2 koniecznie służbowa to najszybsza fura w okolicy
    1km2 ;)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-04-18 21:27:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2011 14:17:11 +0200, mleko wrote:

    >Hehe, gdybyscie eksperci jezdzili cos wiecej niz co niedziela z rodzinka
    >do kosciola/na spacer/grila, to bez problemu zauwazylibyscie, ze marka,
    >model, typ, rodzaj samochodu nie ma znaczenia. Wszystko zalezy od
    >kierownika pojazdu.

    A moze pewien tym kierownikow ma swoje preferencje ?

    Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
    jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ?
    Dawno nie widzialem.

    J.

  • 13. Data: 2011-04-18 21:48:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-18 21:27, J.F. pisze:

    > A moze pewien tym kierownikow ma swoje preferencje ?

    Czy ja wiem.

    Najszybsza zazwyczaj jest młodzież w samochodzie rodziców i kierowcy
    wszelakich służbowozów, a jedna i druga grupa ma niewiele do powiedzenia
    jeżeli chodzi o wybór tego czym jeżdżą.

    A tak patrząc po ulicach to zdecydowanie królują samochody z
    najsłabszymi silnikami, modele jakieś nieszczególnie szybkie.
    A ciężko powiedzieć że większość kierowców kupiła takie wolne auta żeby
    nimi wolno jeździć.

    > Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
    > jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ?
    > Dawno nie widzialem.

    Tu masz Tico: :)
    http://www.youtube.com/watch?v=I7PEar6VPHk

  • 14. Data: 2011-04-18 23:38:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Co prawda kierownikow tico nie podejrzewam o zamilowanie do szybkiej
    > jazdy, moze po prostu wiekszosc z nich sie juz rozpadla ?
    > Dawno nie widzialem.

    zdziwilbys sie
    swego czasu dmuchalem dosc czesto na trasie wawa-siedlce. jak ktos zasuwal
    na trzeciego, albo wyprzedzal jak powalony to byly to ciagle tikawki. moja
    predkosc podrozna to pewnie ze 100 bylo a oni latali szybciej. nie wiem jaki
    ma vmax tico ale latali dosc zauwazalnie szybciej i agresywniej.
    znakomita wiekszosc na tej samej rejestracji (siedleckie blachy same).
    nie potrafie wyjasnic tego racjonalnie. fenomen wystepowal tylko tam i same
    siedleckie. na trasie ok 100km za kazdym razem musialo mnie wyprzedzac w
    podobny sposob od 5 do 10 autek.

  • 15. Data: 2011-04-19 07:54:41
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > do kosciola/na spacer/grila, to bez problemu zauwazylibyscie, ze marka,
    > model, typ, rodzaj samochodu nie ma znaczenia. Wszystko zalezy od

    Taaa, w taki słoneczny dzień jak dzisiaj są to bździągwy w okularach na
    pół ryjka. Jechały dzisiaj takie 3, oczywiście każda innym pasem, ca
    40km/h i co? I nikt im nie podskoczył, zablokowały cała szerokość jezdni...

  • 16. Data: 2011-04-19 10:54:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message
    news:iogv93$s92$2@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-04-18 10:58, bratPit[pr]
    pisze:
    > http://emide.pl/mazda6/kondor.gif
    > To jest lepsze ;)

    Wole swoje:
    https://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#559716
    6137087614738

    :-)

    --
    Axel

  • 17. Data: 2011-04-20 16:32:51
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-18 14:17, mleko pisze:
> [...]
    > do kosciola/na spacer/grila, to bez problemu zauwazylibyscie, ze marka,
    > model, typ, rodzaj samochodu nie ma znaczenia. Wszystko zalezy od

    niessamowite-niebywałe!