  • Data: 2010-02-02 12:09:57
    Temat: Re: Golf iV
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
    news:cfed7cbb-d7dc-410a-b944-0173506ff958@r24g2000yq
    d.googlegroups.com...

    > Wiesz... Golf musi duzo kosztowac, bo jest duzo wart. Dlatego, ze jest
    > Golfem. 12 letni Golf jest wart 2x tyle co wiekszosc innych 12 letnich
    > kompaktow. Te ceny nie biora sie z niczego. Cos w tym musi byc. Wg
    > mnie w Golfie czujesz sie 2x lepiej, wyglada 2x lepiej, psuje sie 2x
    > mniej, jezdzi 2x lepiej, gdyby hipotetycznie sie popsul, to naprawisz
    > go 2x taniej i 2x szybciej. Jakosc materialow jest 2 x lepsza.
    > Sasiedzi beda zazdroscic 2 x bardziej a laski beda leciec od 8,5 do
    > 10 x czesciej.
    > Poza tym malo traci na wartosci.
> [...]

    No i wlasnie taki czlowiek jak ty ciagle podtrzymuje kult wokol dziadka
    golfa iv. Swoja droga w polsce podniecaja sie ludzie golfem iv... zamiast
    spojrzec tak jak przedmowca powiedzial na inne auta za ta cene i ktore sa 2x
    lepsze :] Ciekawe, ja jezdzac do pracy teraz w okresie 'ostrej' zimy
    widywalem na poboczu GLOWNIE samochody marki VW 3 i 4 generacji. To ci
    dopiero ciekawostka...