eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4 › Re: Goclever Quantum4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Goclever Quantum4
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <la13nf$hsf$1@node2.news.atman.pl>
    <52c41617$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <la1bq9$t9f$2@news.dialog.net.pl> <8...@l...institute.com>
    <1aixk9h5kh7lv$.ucm9wpx2trsw.dlg@40tude.net>
    <la4j1v$a14$1@news.dialog.net.pl>
    <fhzptlwxm154$.pvc3wksuo9gp$.dlg@40tude.net>
    <52c714e8$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 3 Jan 2014 21:01:33 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1388779289 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2373 82.143.187.50:61412
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052240
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 20:52:08 +0100, ToMasz napisał(a):
    >> To tylko moja prywatna interpretacja,
    > w założeniach, miało to tak wyglądać, że producent odpowiada za
    > działanie produktu, a sprzedawca odpowiada za sprzedaż, czyli błędne
    > doradztwo, wprowadzanie w błąd itp. niestety gwarancja stała się

    Powszechna interpretacja jest inna.

    > nieobowiązkowa, rękojmia zniknęła, sklep internetowy, supermatket niema
    > sprzedawcy, więc..... Więc mamy gwarancje i "niezgodność" które się
    > nakładają i robią wodę z mózgu ludziom. Jak oddajesz wadliwy produkt na
    > ladę facetowi który przy tobie opisuje na kartce wady - jest spoko. jak
    > ten sam produkt wysyłasz pocztą... może się potłuc, może mieć ślady
    > zalania, zerwane plomby.... Rzecznik praw konsumenta zawsze jest po
    > stronie klienta - nawet jak na 99% niema racji. czy sąd też? nie
    > sprawdzałem.

    Domniemanie - mocna rzec.

    > Druga sprawa. Na niezgodność towaru z umową można się
    > powołać jeśli umowa istnieje. jasne że odkurzacz ma działać i basta.

    Ale jak dlugo ? Wiadomo - wiecznie dzialac nie bedzie.
    Dwa lata ... czy umowa byla taka ze towar jest sprawny w chwili
    wydania, a jak sie potem zepsuje, to gwarant naprawi, na warunkach
    podanych w gwarancji.

    Tak czy inaczej - poki mozna, to uwazam ze lepiej reklamowac u
    sprzedawcy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: