  • Data: 2013-01-12 13:41:49
    Temat: Re: GoClever_Fone_500
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-11 21:20, the_foe pisze:
> [...]
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > zainstaluj swype - zapomnisz o telefonie w ulozeniu poziomym (w celu
    > zwiekszenia rozstawu i wielkosci klawiszy)

    Dzięki za info, ale za dużo z tym komplikacji - najpierw pobranie
    instalatora ważącego 17 MB!!!, później ostrzenia tabletu przed
    instalowaniem nieautoryzowanego oprogramowania, na koniec konieczność
    zakładania konta na stronie swape.. Ale zainspirowany Twoim postem
    postanowiłem sie dobrze rozejrzeć w Google Play za jakąś sensowna
    klawiaturą, no i znalazłem - "Perfect keyboard free", pewnie nie jest
    najlepszy program tego typu w Google Play, ale ma to co jest mi
    potrzebne - nie dziesiątki "skórek" zmieniających wygląd, a możliwość
    zmiany rozmiaru klawiszy.