  • Data: 2013-01-07 22:17:02
    Temat: Re: GoClever_Fone_500
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2013 20:06, RadoslawF pisze:
> [...]
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > Wymiary były na stronie "wymiary 143 x 80 x 10 mm"
    > Rozdzielczości nie było "800 x 480 pikseli"
    > Ale bardzo jestem ciekaw tego filmiki na YT który zawierał by
    > te dane.

    nie o to mi chodzi. Podobno w jakimś zte ekran odblokowuje się inaczej
    niż "slide to unlock" a metoda wymaga patrzenia. chciałbyś się o tym
    dowiedzieć po zakupie? Na filmikach na YT widać czy rwie, czy chodzi
    płynnie, można uruchomić parę programów, licząc czas. o ile wyjdzie Ci
    podobnie jak w... defy/desierZ/podobne - do przeżycia. jak dłuzej -
    masakra.

    Naście lat temu, w okresie świetności giełd komputerowych, monitory były
    sprzedawane z akwarium na ekranie. żaden sprzedawca nie miał nokia
    monitor test. nawet nie słyszeli. Sprzedawcy kamer do samochodów fulllll
    HD potrafią stronkę na allegro upiększać przez 8 roboczo godznin. filmu
    15 minut nie potrafią nakręcić. widzisz podobieństwa sytuacji? Mnie
    tylko dziwi że takie babole robi całkiem porządny komputronik. choć kto
    wie, może filmiki są tylko wątkotwórca nie poszukał?
    ToMasz