  • 11. Data: 2011-07-19 18:09:35
    Temat: Re: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "Contravene" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:aca45e29-d192-4b50-b304-dbff790ee8c0@eb1g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > Dzieki za wszystkie odpowiedzi,
    >
    > chcialbym jednak miec gniazdko na kierownicy: latwiej bedzie podlaczyc
    > nawigacje, a o to sie w moim przypadku cala sprawa rozbija.
    > Faktycznie, podlaczenie gniazdka bezposrednio do akumulatora nie jest
    > najszczesliwszym pomyslem. Znajde miejsce, gdzie prad pojawia sie po
    > wlaczeniu zaplonu.
    > Rowniez zauwazylem, ze w podlinkowanym przeze mnie zestawie (ktory
    > wedlug opisu aukcji powinien byc kompletny) nie ma bezpiecznika. Da
    > sie to w latwy sposob pominac? Lutowac potrafie, ale nie do konca sie
    > znam na tych plusach/minusach :)

    Ja qpilem na stacji benzynowej rozgzleziacz na dwa gniazdka samochodowe - prosty
    niehermetyczny, ale z kapslami na gnizdka, przy okazji podpinania ogrzewanych manetek
    (bezpiecznik i przekaznik) podlaczylem to wszystko za pomoca zwyklego kabla na 220V.
    Przekaznik dziala gdy wlaczone sa jakiekolwiek swiatla z tylu, zestaw dzial jak
    trzeba, gniazdka wychodza na kierownicy. Przezyl bezawaryjnie trzy trasy, po których
    wyzymalem skarpetki i mialem problem z dosuszeniem ciuchów, w tym czasie zasilal
    nawigacje, znaczy styka.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 12. Data: 2011-07-19 19:00:26
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kazdy motocykl ma mozliwosc wlaczenia postojowek i wyjecia kluczyka.

    Tak patrze i widze ze Hornet 900 nie ma przelacznika postojowe/mijania, a
    swiatla zapalaja sie same po przekreceniu kluczyka...

  • 13. Data: 2011-07-19 19:08:02
    Temat: Odp: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "pearljb" <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak patrze i widze ze Hornet 900 nie ma przelacznika postojowe/mijania, a
    > swiatla zapalaja sie same po przekreceniu kluczyka...
    I nie ma pozycji P, na lewo od pozycji 0,
    w której normalnie wyjmuje się / wkłada kluczyk ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-07-19 19:14:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 21:08, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "pearljb" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:j04k8b$grh$...@i...gazeta.pl...
    > I nie ma pozycji P, na lewo od pozycji 0,
    > w której normalnie wyjmuje się / wkłada kluczyk ?

    Ma gdyz jest to wymagane przepisami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2011-07-19 20:32:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-19, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Wygląda jak totalny przerost formy nad treścią. Weź najtańsze gniazdko za 5
    > zł, zamontuj gdzieś pod kanapą i tyle. Może być z jakimś bezpiecznikiem dla
    > spokojności.

    No i bedzie go chuj strzelal jak na wybojach czy od wibracji bedzie
    wtyczka wypadala. Probowales, czy tylko tak sobie sam wymysliles? Dla
    spokojnosci? Przy sprzyjajacych warunkach mozesz kiedys spalic caly motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-07-19 20:34:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-19, Contravene <c...@i...pl> wrote:

    > Znajde miejsce, gdzie prad pojawia sie po wlaczeniu zaplonu.

    Tylko nie podpinaj bezposrednio pod ten kabel gniazda a jedynie wysteruj
    tym przekaznik. Tzn. zalezy co chcesz wpinac w to gniazdko ale zebys
    sobie wtedy nie spalil bezpiecznika od zaplonu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-07-19 20:44:00
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-19 17:47, Contravene pisze:
    > Powitac,
    >
    > poszukuje gniazda zapalniczki, przeczytalem troche lektury, ale ze
    > elektryk ze mnie zaden to przychodze po porade. Znalazlem cos takiego:
    > http://allegro.pl/wodoodporne-gniazdo-zapalniczki-z-
    przekaznikiem-i1710733590.html

    > Czy ten zestaw posiada wszystko, czego potrzebuje, zeby zamontowac
    > gniazdo w Hondzie VFR V-TEC (tak, aby ani po jednej ani po drugiej
    > stronie nic nie spalic)? Podłączać zamierzam do akumulatora.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Contravene
    > VFR V-TEC

    Kupilem takie tylko podwojne za bodajze 12zl (1 gniazdo na nawi, drugie
    do ladowania telefonu albo baterii do aparatu bez znaczenia wczy w
    czasie jazdy czy podczas postoju):

    http://e-carpoint.pl/Gniazdo_12V_wodoodporne-308.htm

    Mozna tez wstawic od razu takie cudo (wystarczy odciac wtyk i dolutowac
    oczka na kablach) i masz swiety spokoj nawet z ladowaniem przez USB pod
    warunkiem ze bedzie dawalo dosc pradu i ladowalo jak trzeba a nie "na
    pol gwizdka" (niektore ladowarki czy navi potrzebuja np 1000mA a nie
    500mA jak ponizej):

    http://e-carpoint.pl/Rozgaleziacz_2_gniazda_plus_USB
    -398.html

    Plus bezpiecznik 20A w obwod i luz. Swietnie sprawdzilo sie to podwojne
    gniazdo w R1 oraz w F4i w czasie wycieczki De->Fr->IT w kwietniu/maju
    (ok. 6500km). Umiejscowienie pod kanapa.

    Przekazniki, wpinanie pod swiatla? Po co takie kombinacje? Nie wystarczy
    podpiac ustrojstwa prosto pod akumulator i wrzucic do tego najprostszy
    przelacznik zamontowany gdzies na zewnatrz moto coby sie dalo pstryknac
    wywolujac przerwe i brak ladowania lub wlaczenie tegoz np podczas
    parkingu kiedy sie zwiedza a telefon sobie sie pod kanapa laduje? Wazne
    aby wtyczka twardo siedziala w takim gniazdku bez luzow zeby na wybojach
    nie rozlaczalo ladowania (troche tasmy izolacyjnej zalatwia sprawe).

    Mod latwy, prosty i skuteczny. I nie kosztuje 150zl na jakies gniazdka
    "motocyklowe" super hiper wodo-wstrzaso-idiotoodporne. Chyba ze komus
    potrzebny swiecaco-lsniacy bajer do czopka z fredzlami... :D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2011-07-20 05:27:55
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-19 22:32, AZ pisze:

    > No i bedzie go chuj strzelal jak na wybojach czy od wibracji bedzie
    > wtyczka wypadala. Probowales, czy tylko tak sobie sam wymysliles?

    Jak zadbasz o wlasciwa pozycje wtyczki to nic Ci nie wypadnie!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 19. Data: 2011-07-20 07:57:26
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zadbasz o wlasciwa pozycje wtyczki to nic Ci nie wypadnie!

    Jasne ze tak. Ja na swoim zainstalowalem zwykle gniazdo w czarnej
    plastikowej obudowie kupione moze za 10zl, dopasowalem czarna gumowa
    zatyczke ktora wkladam jak go nie uzywam. Teraz bedzie juz 4 sezon jak tak
    jezdze. Moto przejechalo 3 dlugie trasu z czego w zeszlym roku powrot z
    Wloch przez Niemcy w 2-dniowej ulewie. Zadnych problemow. Zadnych zwarc czy
    wypadania wtyczki. Gniazdo "przytryktrykowalem" do kierownicy. Wpiete jest
    bezposrednio pod aku, po drodze, pod kanapa bezpiecznik 10A.

    erg

  • 20. Data: 2011-07-20 08:17:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-19, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    wtyczka wypadala. Probowales, czy tylko tak sobie sam wymysliles? Dla
    spokojnosci? Przy sprzyjajacych warunkach mozesz kiedys spalic caly

    Zastosowałem to rozwiązanie w obu moich motocyklach. Nie miałem kłopotów.
    Bezpiecznik dałem jakieś 5A. Używam tylko do nawigacji.

    Jak miałbym tym spalić motocykl?