    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Date: Tue, 19 Jul 2011 22:44:00 +0200

    W dniu 2011-07-19 17:47, Contravene pisze:
    > Powitac,
    >
    > poszukuje gniazda zapalniczki, przeczytalem troche lektury, ale ze
    > elektryk ze mnie zaden to przychodze po porade. Znalazlem cos takiego:
    > http://allegro.pl/wodoodporne-gniazdo-zapalniczki-z-
    przekaznikiem-i1710733590.html

    > Czy ten zestaw posiada wszystko, czego potrzebuje, zeby zamontowac
    > gniazdo w Hondzie VFR V-TEC (tak, aby ani po jednej ani po drugiej
    > stronie nic nie spalic)? Podłączać zamierzam do akumulatora.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Contravene
    > VFR V-TEC

    Kupilem takie tylko podwojne za bodajze 12zl (1 gniazdo na nawi, drugie
    do ladowania telefonu albo baterii do aparatu bez znaczenia wczy w
    czasie jazdy czy podczas postoju):

    http://e-carpoint.pl/Gniazdo_12V_wodoodporne-308.htm

    Mozna tez wstawic od razu takie cudo (wystarczy odciac wtyk i dolutowac
    oczka na kablach) i masz swiety spokoj nawet z ladowaniem przez USB pod
    warunkiem ze bedzie dawalo dosc pradu i ladowalo jak trzeba a nie "na
    pol gwizdka" (niektore ladowarki czy navi potrzebuja np 1000mA a nie
    500mA jak ponizej):

    http://e-carpoint.pl/Rozgaleziacz_2_gniazda_plus_USB
    -398.html

    Plus bezpiecznik 20A w obwod i luz. Swietnie sprawdzilo sie to podwojne
    gniazdo w R1 oraz w F4i w czasie wycieczki De->Fr->IT w kwietniu/maju
    (ok. 6500km). Umiejscowienie pod kanapa.

    Przekazniki, wpinanie pod swiatla? Po co takie kombinacje? Nie wystarczy
    podpiac ustrojstwa prosto pod akumulator i wrzucic do tego najprostszy
    przelacznik zamontowany gdzies na zewnatrz moto coby sie dalo pstryknac
    wywolujac przerwe i brak ladowania lub wlaczenie tegoz np podczas
    parkingu kiedy sie zwiedza a telefon sobie sie pod kanapa laduje? Wazne
    aby wtyczka twardo siedziala w takim gniazdku bez luzow zeby na wybojach
    nie rozlaczalo ladowania (troche tasmy izolacyjnej zalatwia sprawe).

    Mod latwy, prosty i skuteczny. I nie kosztuje 150zl na jakies gniazdka
    "motocyklowe" super hiper wodo-wstrzaso-idiotoodporne. Chyba ze komus
    potrzebny swiecaco-lsniacy bajer do czopka z fredzlami... :D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki