  • 131. Data: 2019-11-12 15:15:07
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan jacek pozniak napisał:

    > Trzeba iść z duchem czasu, nowoczesność, mobilność, apka na smartfonie,
    > itp. Inaczej odpadnie się.

    Zgłodniałem. Chyba zamówię pizzę. Pizza oczywiście vege, bezbiałkowa.
    Jasne, że nie będę nigdzie dzwonił i gadał zjakąś głupią dziumdzią.
    Zamawiam przez apkę w smartfonie. Minęło ledwie pół godziny -- "brzdęk",
    telefon anonsuje, że kolacja czeka. Jeszcze tylko pojechać do paczkomatu
    po odbiór. Wow!

    --
    Jarek

  • 132. Data: 2019-11-12 15:20:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Moj rekord to byl towar kupiony gdzies po 12:00, nastepnego
    > dnia rano o 8:00 byl juz do odebrania.

    Mnie się zdarzyło, że kurier dostarczył mi paczkę trzy godziny
    po jej nadaniu. Pocztex. Dawno temu, dopiero wchodzili na rynek
    i starali się zająć najlepszą pozycję. A może to kurier się
    starał i wykonał robotę prywatną? Bo raczej na pewno było to
    z pominięciem sortowni.

    Jarek

    --
    -- Robota prywatna, po francusku travail prive (no jako ciekawostkę
    zawodową sobie zapisz). No więc słucham pana o co się rozchodzi?

  • 133. Data: 2019-11-12 15:20:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

  • 134. Data: 2019-11-12 15:21:11
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.11.2019 o 13:35, Queequeg pisze:

    > Ja dostrzegam. Brak kolejek, brak godzin otwarcia.

    > Nie rozumiem czemu to jest problem... jeśli nigdzie nie wyjeżdżamy, to
    > przecież zdążymy i w jeden dzień.
    A jak wyjeżdżamy, choćby na weekend?

    MJ

  • 135. Data: 2019-11-12 15:31:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > "normalne" firmy kurierskie oraz standardowa poczta, ale czasem
    > wygodniej sobie zamówić coś poza domem (bo na wakacjach, bo taniej,
    > bo nieobecność dzienna, bo dyskretniej, itd). W takiej sytuacji
    > istnieje sieć punktów, do których można dostarczyć przesyłkę:
    > z reguły są to jakieś Tabaci albo bary, lub wszelkie inne przybytki
    > handlowe o bardzo szerokich godzinach pracy. Podczas zamawiania
    > towaru mogę wybrać punkt docelowy, i kiedy paczka już dojdzie to
    > mam 2 tygodnie na odebranie. Panu/Pani w sklepie/Tabacu pokazuję
    > dowód, ta/ten wręcza mi paczkę i po sprawie.

    Polacy spaprali sobie miasta niespotykaną liczbą zamkniętych osiedli.
    Czegoś takiego nie ma nigdzie, pomijając kraje trzeciego świata.
    Ale skoro tam już siedzi ten cieć na stróżówce, to nie powinno być
    kłopotu z dostarczaniem paczek pod nieobecność mieszkańców. Jasne,
    że jest on tylko smutną karykaturą paryskiej konsjerżki, ale skoro
    siedzi i trzeba mu płacić...

    --
    Jarek

  • 136. Data: 2019-11-12 15:39:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom> wrote:

    > Niedawno przestali wysyłać SMSy. Apka lub mail :-(

    Podobno tylko jeśli ma się apkę. Ja nie mam i mi wysyłają.

    Inna sprawa, że ciekawe, jak długo... ale apki i tak nie będę instalował.
    Właśnie dlatego, że tak ją na siłę wciskają. Poradzę sobie jakoś inaczej.

  • 137. Data: 2019-11-12 15:39:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    jacek pozniak <j...@f...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to przypadek ale jak zaktualizowałem ich apkę to przestali mi
    > SMS wysyłac; wyskakujące powiadomienia (z qr-kodem) mam od apki.

    To nie przypadek, tak właśnie jest.

    Ciekawe, czy jak odinstalujesz apkę, to znowu zaczną wysyłać SMSy.

  • 138. Data: 2019-11-12 15:40:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Przestali wysyłać SMSy w związku z wyłudzeniami rzekomych dopłat.

    Teoretycznie. Dla mnie to durna wymówka.

  • 139. Data: 2019-11-12 15:41:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A jak wyjeżdżamy, choćby na weekend?

    To wtedy nie zamawiamy na paczkomat :)

    Zdarzyło się raz, że ktoś prosił mnie o odebranie paczki z paczkomatu, bo
    akurat wyjechał.

  • 140. Data: 2019-11-12 15:43:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Polacy spaprali sobie miasta niespotykaną liczbą zamkniętych osiedli.

    Czy ja wiem... mieszkałem całe życie na bardziej lub mniej zamkniętych
    osiedlach. Teraz mieszkam w normalnym bloku. Takiej patologii, jaka tu
    jest, nie widziałem nigdzie indziej. Warszawa, Mokotów.

    Osiedla zamyka się nie bez powodu.