  • Data: 2019-11-12 17:11:39
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Bo ja wiem ... moze akurat trafilismy na taki moment dziejowy.

    Aż tak duże zakrzywienie czasoprzestrzeni? U sąsiadów, mimo bliskości
    geograficzmej, moment jest inny?

    > Zobacz jak np spadla ilosc kradzionych samochodow.
    > A zdaje w UK ciagle wysoka ...

    No właśnie, spadła. A skłoność do budowy odrutowanych obozów wcale.

    > Ale moze tak wlasnie wyglada ich wizja spokoju ... i im sie podoba.

    Tak wygląda. Jestem o tym przekonany.

    > Dodaj, ze do Ciebie nie wpadna bandyci, bo po co, a do nich moga
    > wpasc. Ale to sie akurat na calym swiecie zdarza ...

    Wpadanie bandytów? Bez przesady.

    Jarek

    --
    I tym tylko od innych różni się ta ballada,
    Że w tym mieście, gdzieś na prerii krańcach,