  • 41. Data: 2021-06-30 14:50:15
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Też dobry.

    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 42. Data: 2021-07-02 00:11:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Narcin Dębowski wrote:

    Tu masz na tacy.
    https://www.devraco.com/wp-content/uploads/2017/04/9
    6327593-2.jpg
    Skrajne gniazdo po prawej.

    Potrzebujesz takiego kabla:
    https://allegro.pl/oferta/kabel-do-drukarki-skanera-
    usb-a-b-przewod-3m-10240315981

    Kupiłam ten kabel w Euro AGD, bo akurat tam byłam.
    W domu podłączylam. Niestety nie mam trzeciego gniazdka z tyłu komputera,
    (a drukarka i klawiatura są ważniejsze), więc podłączyłam z przodu
    komputera. Sprawdzilam czy w tym monitorze działają podlączone do USB (2
    szt) dyski. Działają :-) Sprawdziłam czy komputer się usypia. Niestety
    jest jak było, czyli nie usypia tylko monitor wyłącza mi komputer.
    Zablokować pulpit to można. Nie chce mi się i czasu nie mam, żeby jakoś
    to ustawić, bo ustawić usypianie na pewno można. Z tego co widzę ustawia
    się zegar i czas do uśpienia czy wyłączenia, ale mnie to nie odpowiada.
    Po obadaniu co i jak kabelek odłączyłam, bo 2 wolne gniazdka USB mam z
    przodu komputera. Jak mi potrzebna nagrywarka czy dongiel Bluetoth Radio
    to podłączam z przodu komputera.
    Dziękuję za uświadomienie mnie :-) Jak się mialo inny monitor bez
    dodatkowych gniazdek to kabla USB się nie używało i nie miało się
    pojęcia, że w tym obecnym monitorze może być przydatny.

    Pozdrawiam,

    --
    animka

    --
    animka

  • 44. Data: 2021-07-02 00:57:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-01, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
    > Kupiłam ten kabel w Euro AGD, bo akurat tam byłam.
    > W domu podłączylam. Niestety nie mam trzeciego gniazdka z tyłu komputera,
    > (a drukarka i klawiatura są ważniejsze), więc podłączyłam z przodu

    Jak masz zajęte gniazda usb to kup sobie przy okazji jakiś mały
    niedrogi hub np. taki:
    https://allegro.pl/oferta/hub-usb-rozdzielacz-4-port
    ow-rozgaleznik-usb-2-0-9834232834

    Podłącz go z tyłu, a do niego drukarkę i klawiaturę, czy mysz
    (urządzenia, które z usb biorą mały prąd).

    > komputera. Sprawdzilam czy w tym monitorze działają podlączone do USB (2
    > szt) dyski. Działają :-) Sprawdziłam czy komputer się usypia. Niestety
    > jest jak było, czyli nie usypia tylko monitor wyłącza mi komputer.

    Bo to nie wpłynie.

    > Zablokować pulpit to można. Nie chce mi się i czasu nie mam, żeby jakoś
    > to ustawić, bo ustawić usypianie na pewno można. Z tego co widzę ustawia
    > się zegar i czas do uśpienia czy wyłączenia, ale mnie to nie odpowiada.

    Tzn. chcesz, aby usypiało komputer po pewnym czasie jak się nic nie
    robi?

    :)

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2021-07-02 01:59:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Jak masz zajęte gniazda usb to kup sobie przy okazji jakiś mały
    > niedrogi hub np. taki:
    > https://allegro.pl/oferta/hub-usb-rozdzielacz-4-port
    ow-rozgaleznik-usb-2-0-9834232834

    Tak się składa, że leżal na półce w szafie identyczny. Myślałam, że nie
    działa, ale działa. Podłączyłam do niego ten kabel USB do monitora oraz
    klawiaturę. Nawet narazie wszystko działa. Sporo namęczylam się tylko z
    kablami, żeby ich wetknąć za dolna półkę na podłodze, musiałam jeszcze
    zdjąć z tej dolnej półki drukarkę, żeby móc komputer przekręcić i te
    kable pozmieniać.
    :-)

    --
    animka

  • 46. Data: 2021-07-02 02:06:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Bo to nie wpłynie.

    > Tzn. chcesz, aby usypiało komputer po pewnym czasie jak się nic nie
    > robi?

    Właśnie nie. Chcę usypiać wtedy kiedy ja chcę-jak odchodzę od komputera
    np do kuchni.
    Z poprzednim komputerem nie było problemu. Ale trudno. Albo blokuję,
    albo wyłączam.

    --
    animka

  • 47. Data: 2021-07-02 02:12:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-02 o 01:59, Animka pisze:

> [...]
    > kablami, żeby ich wetknąć za dolna półkę na podłodze, musiałam jeszcze
    > zdjąć z tej dolnej półki drukarkę, żeby móc komputer przekręcić i te

    errata: za dolną półkę nad podłogą :-)

    --
    animka