  • 31. Data: 2021-06-24 21:35:53
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2021 21:17:43 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ja pier...
    >
    > A kiedyś Animka potrafiła edytować rejestr systemu Windows.
    >
    > SERIO

    Edytować?
    OIDP to wycinała przypadkowe gałęzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2021-06-25 10:17:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Są specjaliści od software, są inni od hardware ;-)

    A tak swoją drogą:
    Hub 2-portowy USB 2.0 to najgłupszy pomysł w historii monitorów.

    -----

  • 33. Data: 2021-06-25 10:34:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-06-25 o 10:17, ąćęłńóśźż pisze:

    > Są specjaliści od software, są inni od hardware ;-)
    >
    > A tak swoją drogą:
    > Hub 2-portowy USB 2.0 to najgłupszy pomysł w historii monitorów.

    Dzisiaj owszem, w czasach kiedy USB 2.0 było najszybszym
    rozwiązaniem na komunikację a komputery niekoniecznie
    miały wyprowadzone USB na przód obudowy było dobrym rozwiązaniem.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2021-06-25 12:31:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ojtam ojtam ;-)

    wetknąłem czujnik myszy bezprzewodowej i kabel do połączenia ze
    smartfonem i pod spodem chyba właśnie drukarkę i ripper VHS bo to 4
    porty jednak ;-) W monitorach dell przynajmniej.

  • 35. Data: 2021-06-25 19:33:35
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 24.06.2021 21:17, _Master_ wrote:
    > Ja pier...
    >
    > A kiedyś Animka potrafiła edytować rejestr systemu Windows.

    Ja pierd... nie potrafisz dodać Animki do KFa i jej nie czytać?
    Czy koniecznie musisz pokazać jakim jesteś burakien przy każdej okazji?
    W tym wątku masz 3 kretyńskie posty, zero merytoryki i zero pomocy. I co
    udowodniłeś poza byciem zakompleksionym trollem?
    Czasem warto szczymać ryj... zamiast udowadniać, że się nie ma nic do
    powiedzenia.

    > SERIO

    SERIO

    --
    pzdr
    Roman

  • 36. Data: 2021-06-25 20:39:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Uczony, szkolony a mnie do KFa nie potrafi DODAĆ ;-)

  • 37. Data: 2021-06-29 21:12:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    On 2021-06-24, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
    > Zapisz sobie tego posta i jutro przyjrzę się bardziej. Muszę chyba
    > położyć monitor. Wczoraj podświecalam do od dołu latarką i widzialam
    > tylko takie chyba do kabla DVI-D.
    > Może jakieś gniazdko ma zaślepkę, ale chyba to nie to.
    > Sugerujesz podłączenie jeszcze dodatkowo oprócz normalnego kabla VGA
    > także kabel USB? Nie mam kabla USB-B . Normalny USB będzie pasował?
    > Jutro przyjrzę się na wszystko dokładniej.
    > Dzięki.

    Tu masz na tacy.
    https://www.devraco.com/wp-content/uploads/2017/04/9
    6327593-2.jpg
    Skrajne gniazdo po prawej.

    Potrzebujesz takiego kabla:
    https://allegro.pl/oferta/kabel-do-drukarki-skanera-
    usb-a-b-przewod-3m-10240315981

    Czy ten kabel jest A-B? Nie chcę długiego kabla dlatego pasowałby mi
    bardziej taki.
    https://allegro.pl/oferta/kabel-drukarka-usb-2-0-1m-
    filtr-ferrytowy-lanberg-10688508696

    --
    Marcin

    --
    animka

  • 38. Data: 2021-06-30 00:38:00
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 29.06.2021 o 21:12, Animka napisał(a):
> [...]
    usb-a-b-przewod-3m-10240315981

    > Czy ten kabel jest A-B? Nie chcę długiego kabla dlatego pasowałby mi
    Oba kable są A-B.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 39. Data: 2021-06-30 05:13:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-29, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    usb-a-b-przewod-3m-10240315981

    > Czy ten kabel jest A-B? Nie chcę długiego kabla dlatego pasowałby mi

    Też dobry.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2021-06-30 14:49:28