  • 11. Data: 2011-03-17 12:19:19
    Temat: Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-03-17 12:56, Michoo wrote:
    > W zeszłym roku zrobiłem parę kolczyków z kostek SDRAM. Podobały się ;)

    No wlasnie, ja na razie tylko starych scalakow DIL uzywam zamiast
    pinezek na tablicy korkowej. A poniewaz siedze na chorobowym i sie
    troche nudze to wpadl mi do glowy pomysl wlasnie z brelokiem z proca :D

    --
    Ahmed
    Kto sie smuci ten jest smutas,

  • 12. Data: 2011-03-17 12:26:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Ja tez nie mam:)

    Spoko :) Ale to jeszcze nie znaczy, że ktoś ma przewiercony mózg :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2011-03-17 13:22:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 13:19:19 +0100, Marcin Gala wrote:
    >No wlasnie, ja na razie tylko starych scalakow DIL uzywam zamiast
    >pinezek na tablicy korkowej. A poniewaz siedze na chorobowym i sie
    >troche nudze to wpadl mi do glowy pomysl wlasnie z brelokiem z proca :D

    sa wiertla "do szkla", dentystyczne tez moze dadza rade.
    Wredna robota .. ale efekt jeszcze gorszy.

    Piny dziurawia kieszen, wbijaja sie w noge, gna.
    Stare procki SMD, jakie z wyprowadzeniami J zawinietymi pod kosc - tez
    kolei lapia jakies nitki, piny sie prostuja.

    Kup sobie breloczek z latareczka - to sie znacznie czesciej przydaje
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-03-17 13:23:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 17.03.2011 14:22, J.F. pisze:
    > Wredna robota .. ale efekt jeszcze gorszy.
    >
    > Piny dziurawia kieszen, wbijaja sie w noge, gna.
    Piny ucinasz i opiłowujesz na gładko.

    Michoo

  • 15. Data: 2011-03-17 13:24:29
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-17 11:40, Marcin Gala pisze:
    > piasek z ktorego zrobione, i pomyslalem: a jakby tak z tego "czadowy
    > geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    > do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    przylutuj ładnie

  • 16. Data: 2011-03-17 13:37:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 14:24:29 +0100, radar wrote:

    >przylutuj ładnie

    Odpadnie. Cyna slaba jest, pare razy sie zegnie z odpadnie.

    J.

  • 17. Data: 2011-03-17 13:59:37
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 17 Mar, 14:37, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Odpadnie. Cyna slaba jest, pare razy sie zegnie z odpadnie.

    To może "na twardo"? :)

    J. (z wizją proca z nogami stopionymi w jedną metalową bryłę)

  • 18. Data: 2011-03-17 14:15:59
    Od: shg <s...@g...com>

    On Mar 17, 12:20 pm, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > My l , e jedyny pewny jest diamentowy frez dentystyczny (a one niestety troch
    kosztuj ).

    Kilkanaście złotych, chyba nie aż tak drogo, a może się do PCB potem
    przydać.

  • 19. Data: 2011-03-17 14:43:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 06:59:37 -0700 (PDT), Jarek P. wrote:

    >To może "na twardo"? :)
    >J. (z wizją proca z nogami stopionymi w jedną metalową bryłę)

    A moze sobie po prostu kupic odpowiedni breloczek - np

    http://www.victorinox.com/category/1/100/1007

    J.

  • 20. Data: 2011-03-17 15:35:22
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-03-17 15:43, J.F. wrote:

    > A moze sobie po prostu kupic odpowiedni breloczek - np
    >
    > http://www.victorinox.com/category/1/100/1007

    No ale taki sobie moze kazdy kupic. A ja lubie rzeczy nietypowe. ATSD
    lat temu kupe, jak zaczelo wchodzic MP3, kumple patrzyli na mnie jak na
    UFO jak szukalem sposobu na zrobienie z MP3 spowrotem CD-Audio. Bo
    wszyscy szaleli i robili MP3. Tak przez miesiac, a potem przylazili po
    kolei pytajac jak to MP3 jednak na CD audio przerobic bo w aucie to MP3
    nichu... nie odpali.

    --
    Ahmed
    - alez wodzu, co wodz???