  • 11. Data: 2010-03-19 11:36:24
    Temat: Re: Glupich nie sieja
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > I caly imidz w cholere poszedl.

    jak w cholere? przecież trafił.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2010-03-19 11:38:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Przyznac sie, ktory to?

    Szczecin? Jarecki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy
    Krakuf

  • 13. Data: 2010-03-19 11:41:38
    Od: n...@s...com

    On Fri, 19 Mar 2010 12:36:24 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >jak w cholere? przecież trafił.

    Jakby trafil to by mowili o zgwalconym, a nie potraconym.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2010-03-19 11:54:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Jakby trafil to by mowili o zgwalconym, a nie potraconym.

    a to na pasach było?

  • 15. Data: 2010-03-19 11:57:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
> [...]
    policjanta-i-probowal-uciec---zdjecia,gpage,6,img,12
    090452,galeria.html

    > Sa jeszcze tacy policjanci co wybiegaja na jezdnie zatrzymac moto ?

    Som. Gdzies w lecie pod Koninem pany wladze wyrobily norme i sie juz
    zwijaly ale uslyszaly moto i jeden pobiegl ale po drodze sie potknal
    i prawie przewrocil. Zanim dobiegl to ja juz sie zatrzymalem. Strach
    pomyslec co by bylo gdyby sie wywrocil a ja bym pojechal.
    "Motocyklista poturbowal policjanta i uciekl".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-03-19 11:57:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,12090404,title,Potracil-
    policjanta-i-probowal-uciec---zdjecia,gpage,6,img,12
    090452,galeria.html

    Sa jeszcze tacy policjanci co wybiegaja na jezdnie zatrzymac moto ?

    To jak powiedzial Watson kiedys - do maja sie wykrusza.

    Pomysl wybiegania z lizakiem przed moto byl, jest i bedzie glupi i
    powinien byc zakazany w procedurach policyjnych.

    KJ

  • 17. Data: 2010-03-19 11:58:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-19, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > pomyslec co by bylo gdyby sie wywrocil a ja bym pojechal.
    > "Motocyklista poturbowal policjanta i uciekl".

    Aaaa moze z nimi trzeba tak:
    <http://www.youtube.com/watch?v=h1hzJNhmlPg>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-03-19 12:55:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-19 12:15, AZ pisze:

    > Nu to teraz mozemy powiedziec ze sezon oficjalnie rozpoczety:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1648492,0,1,200-kmh-glupoty,w
    iadomosc.html

    > Przyznac sie, ktory to?

    Przyznac sie do zepsutego motura? bezsensu

    --
    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2010-03-19 13:46:02
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > Szczecin? Jarecki.

    *** Wiesz przeciez, ze teraz potroncam tylko lesne rendrzerki i
    ornitoloszki. Swoja droga to dziwne- jak ja jezdzilem jeszcze nieco wiency
    po asfalcie to policaje nie biegali, ino rzucili czasem lizakiem w slad za
    "zatrzymywanym". A- i zaklady robili, czy sie zatrzyma. Moze tu tez poszlo o
    grubsza stawke?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + EXC 400 Mecha-Orange

  • 20. Data: 2010-03-19 13:52:52