  • Data: 2010-03-19 10:29:17
    Temat: Re: Glupich nie sieja
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.03.2010 Bartek Kacprzak <b...@g...com> napisał/a:
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,12090404,title,Potracil-
    policjanta-i-probowal-uciec---zdjecia,gpage,6,img,12
    090452,galeria.html

    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.
    >
    > I caly imidz w cholere poszedl.

    Pozwolę sobie zacytować tą fotorelację, bo manipulujesz:

    W Przyworach (woj. opolskie) 25-letni motocyklista nie zatrzymał się do
    kontroli. Potrącił policjanta
    Do zdarzenia doszło ok. godz. 18-tej. 25-letni kierowca hondy
    prawdopodobnie jechał za szybko
    Policjant z wydziału ruchu drogowego Komendy Miejskiej Policji w Opolu
    usiłował zatrzymać do kontroli motocyklistę

    <komentarz> Czyli co właściwie zrobił? Zamachał lizakiem, pałą, czy
    wbiegł nagle na drogę?

    Motocyklista nie zatrzymał się na kontrolę. Potrącił policjanta i
    próbował uciec

    <komentarz> No akurat jednoślady do potrącania kiepsko się nadają.

    Motocykliście nie udało się uciec. Stracił panowanie nad kierownicą i
    się przewrócił

    <komentarz> Czyli nie ogarnął sytuacji.

    - Kierowca hondy był trzeźwy - informuje Maciej Milewski, rzecznik
    prasowy policji

    - Kierowca tłumaczył się obawą przed tym, że nie wyhamuje. Dlatego
    chciał... ominąć policjanta - informuje Maciej Milewski, rzecznik
    prasowy policji

    <komentarz> Co wydaje mi się bardzo prawdopodobne.

    Na miejsce zdarzenia przybył prokurator
    Motocyklista został zabrany na przesłuchanie do komendy policji
    Rannego policjanta zabrała do szpitala karetka

    <komentarz> Nieraz widziałem "bohaterską" szarżę przez trzy pasy
    Jagielońskiej aby zatrzymać ustrzelonego laserem na tym 3 pasie.

    Już 2 razy taki dzielny policjant, wybiegł mi z dobrze ukrytej pozycji
    na tyle blisko że oceniam to jako bardzo niebezpieczne.

    Nie wiem oczywiście jak było w tym wypadku, relacja jest stronnicza,
    ale nie tak jednoznaczna jak powyższy post.

    --
    kakmaratgmaildotcom