  • Data: 2013-04-26 22:34:32
    Temat: Re: Głuche stuknięcie przy wrzucaniu jedynki
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-26 09:18, Adam Wysocki pisze:

    > A wsteczny jak wchodzi? Często takie problemy to problemy ze sprzęgłem.
    > Sprawdź najprostsze - nie zawinął Ci się dywanik pod pedałem sprzęgła?

    Wsteczny zgrzyta od zawsze. Trzeba umieć go wrzucać, ale z tego co
    czytam Focusy tak mają. Dywanika szczerze mówiąc nie sprawdzałem.
    Zobaczę, ale raczej nie. Nic to, na poniedziałek się już wstępnie
    umówiłem do mechanika, zobaczymy. Na forum ktoś pisał, że taki sam
    problem rozwiązała wymiana oleju.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin