  • 1. Data: 2013-10-13 17:50:57
    Temat: Głośny silnik 1.9 TDI
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Skoda roomster z 2007. Silnik 1.9 TDI. Samochód sprowadzony z
    Belgii. Przebieg (wg licznika, ale trudno mi uwierzyć) 170
    tys. Wcześniej jeździłem na silniku benzynowym.
    Przy 2 tys. obrotów zaczyna buczeć (chyba) turbo. Co dziwne,
    gdy skręcam w prawo - nawet minimalnie, jak przy zmianie
    pasów buczenie niemal całkowicie ustaje. Nie słyszę tego
    buczenia, gdy samochód stoi na luzie mimo, że jest gazowany
    do 3 tys. obrotów. Jest to basowe buczenie i wydaje mi się
    coraz głośniejsze. Odczuwam wibracje rozchodzące się po całym
    samochodzie. Nie jest to wizg, który jeśli rozumiem pojawia
    się przy psującej się turbinie turbo.
    Pytania: O co chodzi? Czy to (hałas, buczenie) się da
    zmniejszyć?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi - JanuszWo

  • 2. Data: 2013-10-13 19:34:16
    Temat: Re: Głośny silnik 1.9 TDI
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Janusz Wo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> wrote in message
> [...]
    > się przy psującej się turbinie turbo.
    > Pytania: O co chodzi? Czy to (hałas, buczenie) się da

    łożysko w kole? dzieje się tak niezależnie od tego na jakim biegu jedziesz?
    wybite poduszki silnika/skrzyni a moze dwumas? przez net to się raczej nei da
    zdiagnozowac przejedź się do jakiegoś warszatatu

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2013-10-13 20:11:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-10-13 19:34, X-Man pisze:
    > "Janusz Wo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> wrote in message
    >
    > łożysko w kole?

    tak jest , lozysko plus skrzywiona felga.

  • 4. Data: 2013-10-13 20:28:06
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Dawid wrote:

    > tak jest , lozysko plus skrzywiona felga.

    Felga nówka nieśmigana, wyważona. Cały komplet. Buczenie nie
    jest związane z prędkością samochodu, ale z obrotami silnika?
    Myślałem o dwumasie, albo o poduszkach silnika.
    A swoją drogą... Widzę tylko 1 odpowiedź na mojego posta kol.
    Dawida. Skąd jest wpis z podwójnym znakiem cytowania?:

    Pozdrawiam - Janusz Wo

  • 5. Data: 2013-10-13 20:45:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

> [...]
    > A swoją drogą... Widzę tylko 1 odpowiedź na mojego posta kol.
    > Dawida. Skąd jest wpis z podwójnym znakiem cytowania?:

    widać nie widzisz wszystkiego ;)

    Pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2013-10-13 21:41:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-13 20:28, Użytkownik Janusz Wo napisał:

> [...]
    > A swoją drogą... Widzę tylko 1 odpowiedź na mojego posta kol.
    > Dawida. Skąd jest wpis z podwójnym znakiem cytowania?:

    Z tego "W dniu 2013-10-13 19:34, X-Man pisze:" wynika że
    x-man napisał z dziwnego i olewanego przez większość serwera.
    Ja też nie widzę jego postu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-10-14 15:02:33
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 17:50:57 UTC+2 użytkownik Janusz Wo napisał:
> [...]
    >
    > do 3 tys. obrotów. Jest to basowe buczenie i wydaje mi się
    >
    > coraz głośniejsze. Odczuwam wibracje rozchodzące się po całym

    Lozysko kola - inni juz napisali.
    --
    Dman-666

  • 8. Data: 2013-10-14 18:04:02
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Dman666 wrote:

    > Lozysko kola.

    Brawo! To było właśnie to! 264 brutto za łożysko do tego
    usługa.
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 9. Data: 2013-10-14 22:07:19
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Oct 2013 18:04:02 +0200, Janusz Wo napisał(a):

    > Brawo! To było właśnie to! 264 brutto za łożysko do tego
    > usługa.
    > Pozdrawiam - JanuszWo

    Za jedno łożysko???
    Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż
    100zł..

  • 10. Data: 2013-10-14 23:27:28
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 22:07:19 UTC+2 użytkownik Iglo napisał:

    > Za jedno łożysko???
    >
    > Jakoś drogo, albo z obiegu wypadłem ale za SKF płaciłem zawsze mniej niż
    >
    > 100zł..

    Zabronisz bogatemu?