  • Data: 2009-11-30 16:56:14
    Temat: Re: Głośność słuchawek audio montowanych w kasku
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Glub, a jakie rozwiązanie wytłumiania kasku Ty stosujesz?

    Zbieram na schubertha c3. Nolan jest bardzo glosny. Przy predkosciach
    powyżej 40kmh nic nie słyszę w zestawie sluchawkowym n-com basic. Dodam
    ze system jest sterowany radiem/playerem z telefonu SE W300i który ma
    slabiutki wzmacniacz, pedziny mocniejszym niestety zaczyna charczeć.
    Glosniczki maja mały wychyl membrany.

    > Wymyśliłeś jakieś ciekawe rozwiązanie, które jednocześnie pozwalałoby
    > posłuchać czasem muzyki?

    Słuchawki in ear spisują się lepiej od dedykowanego zestawu.

    Niestety każda moja próba wyciszenia nolana spelzla na niczym.

    > Wiadomo, że nie chodzi tu o super jakość dzwięku, ale żeby grało
    > lepiej niż
    > nucenie pod nosem ;).

    Spróbuje wepchnac przetworniki od koss porta pro. Ztcp to są w miarę
    płaskie.
    --
    Glub