  • 81. Data: 2014-01-29 11:08:38
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:

    > MDF to materiał o kiepskiej jakości używany w tanich kolumnach. Używany jest
    głównie przez fabryki mebli, które wstawiają w niektóre swoje meble głośniki
    twierdząc, że robią w ten sposób kolumny wysokiej jakości :-D

    MDF to nie jest materiał kiepskiej jakości i jest używany w wielu, a może nawet i w
    większości Hi-Endowych kolumn.
    W tanich jest płyta wiórowa albo plastik.

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 82. Data: 2014-01-29 11:31:02
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-27 23:41, gadacz pisze:

    > Pojawiła się tutaj wielka dyskusja na temat basów,
    > sopranów i innych pierdoletów. Sęk w tym,
    > że same głośniki w sobie nie wygenerują sensownego brzmienia
    > bez porządnej karty dźwiękowej.

    Ja bym nawet powiedział, że "same głośniki w sobie", w ogóle nie wygenerują dźwięku.

    A tak na poważnie, to moje kolumny w domu, podłączone do wzmacniacza, podłączonego
    do taniutkiej płyty głównej, grają bardzo ładnie.
    A według odwiedzających mnie znajomych grają wręcz przecudnie.
    A wcale nie mam bardzo wypasionych kolumn.

  • 83. Data: 2014-01-29 14:31:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Digital Audio Out (Optical) x 1 ea
    > HDMI x 2 ea
    > RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1 ea
    > USB x 1 ea
    > Headphone x 1 ea
    > Scart x 1 ea
    > CI Slot x 1 ea
    >
    > To lista wejść i wyjść. Zwróć uwagę na pozycję "Headphone x 1 ea ". jeśli
    > nie znasz angielskiego, to jest wyjście słuchawkowe, zatem głośników bez
    > wzmacniacza do niego nie podłączysz. Innych wyjść głosu (analogowych) nie
    > ma. Są inne, cyfrowe, więc tym bardziej głośników bez wzmacniacza do nich

    No i dobra ;-)
    Tu masz stronę polską:
    http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/led/UE32F5000AWXXH

    --
    animka

  • 84. Data: 2014-01-29 14:32:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 10:09, BQB pisze:

    > To czym oni Ci to czyścili, jakimś alkoholem 100 letnim i pozłacaną szmatką?

    Rzekomo wymienili laser i musiałam zaplacić 250 zł.

    --
    animka

  • 85. Data: 2014-01-29 18:00:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 14:31:10 +0100, animka napisał(a):

    > No i dobra ;-)
    > Tu masz stronę polską:
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/led/UE32F5000AWXXH

    Wszystko się zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe słuchawkowe.
    Możesz z niego sygnał podać albo na słuchawki albo na wzmacniacz z
    głośnikami. Oprócz tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie też są sygnały
    audio ale cyfrowe. Można do któregoś z nich też podłączyć wzmacniacz z
    głośnikami ale musiałby mieć odpowiednie wejście cyfrowe.
    --
    Jacek

  • 86. Data: 2014-01-29 18:46:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Przetłumaczyles sobie w tłumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie
    zmieniaj sensu i nie chwal się, że Ty w angielskim jesteś wycwancykowany.

    > Tu masz stronę polską:
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/led/UE32F5000AWXXH

    A tu zdjęcie zrobione telefonem (dotyczy przełączania źródeł dźwięku w
    telewizorze).
    http://www.sendspace.pl/file/962982efd364f1e46953c54
    /wybor-glosnika

    Oglądałam listwy audio Samsung, ale są tylko do telewizorów z bluetooth
    czy WiFi.
    Myślałam, że mnie WiFi w telewizorze nie będzie potrzebne. Jednak
    przydałoby się, ale i tak te listwy są drogie.

    --
    animka

  • 87. Data: 2014-01-29 20:11:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    levisions/led/UE32F5000AWXXH

    > Wszystko się zgadza. Masz do dyspozycji gniazdo analogowe słuchawkowe.
    > Możesz z niego sygnał podać albo na słuchawki albo na wzmacniacz z
    > głośnikami.

    Myślę, że jak podłączę pod gniazdo słuchawkowe to sygnał przełączy się
    na głośniki.
    Narazie nie chce mi się odłączać głośników od komputera, bo niewygodnie
    suwać biurkiem po dywanie i odplątywać kable, ale będę musiała to
    któregoś dnia sprawdzić.

    Oprócz tego masz wyjscie SPDIF i HDMI gdzie też są sygnały
    > audio ale cyfrowe. Można do któregoś z nich też podłączyć wzmacniacz z
    > głośnikami ale musiałby mieć odpowiednie wejście cyfrowe.

    Najpierw musiałabym kupić wzmacniacz. Szkoda zachodu do tej operacji.
    Obok telewizora też mało miejsca (stoi na komodzie) i głosniki ledwo się
    zmieszczą, a z tyłu czy z przodu telewizora je stawiać, to już byłoby
    bez sensu.

    --
    animka

  • 88. Data: 2014-01-29 20:18:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    >Przetłumaczyles sobie w tłumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie zmieniaj
    >sensu i nie chwal się, że Ty w angielskim jesteś wycwancykowany.

    Ależ ty przybita (y) jesteś. Facet ci tłumaczy jak przedszkolakowi a ty
    dalej pieprzysz bez sensu. Do pralki sobie podłącz te "głośniki". Na pewno
    znajdziesz odpowiednie wejście :P

  • 89. Data: 2014-01-29 21:59:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-29 14:32, animka pisze:

    > Rzekomo wymienili laser i musiałam zaplacić 250 zł.

    Oddali stary? Gwarancję masz 3 miesiące na taką naprawę - zgłaszaj, aby
    naprawiali, a jak Ci się nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz
    zbędne 250 zł, skoro Ci takiej kwoty nie żal.

  • 90. Data: 2014-01-29 22:01:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 20:18, Santana pisze:
    > Ależ ty przybita (y) jesteś. Facet ci tłumaczy jak przedszkolakowi a ty
    > dalej pieprzysz bez sensu.
    A na co mi tłumacz jak są polskie strony? Istnieją jeszcze na wszelki
    wypadek translatory.

    Do pralki sobie podłącz te "głośniki". Na pewno
    > znajdziesz odpowiednie wejście :P

    A Ty do tyłka, ok?

    --
    animka