  • Data: 2014-01-29 18:46:45
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisał(a):
> [...]

    Przetłumaczyles sobie w tłumaczu, ale mnie to nie interesuje i nie
    zmieniaj sensu i nie chwal się, że Ty w angielskim jesteś wycwancykowany.

    > Tu masz stronę polską:
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/led/UE32F5000AWXXH

    A tu zdjęcie zrobione telefonem (dotyczy przełączania źródeł dźwięku w
    telewizorze).
    http://www.sendspace.pl/file/962982efd364f1e46953c54
    /wybor-glosnika

    Oglądałam listwy audio Samsung, ale są tylko do telewizorów z bluetooth
    czy WiFi.
    Myślałam, że mnie WiFi w telewizorze nie będzie potrzebne. Jednak
    przydałoby się, ale i tak te listwy są drogie.

    --
    animka