  • Data: 2014-01-27 09:48:27
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:

    > Coś ci się chyba pomerdało. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoją szosą.
    > Posałam o głośnikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
    > Polecany zestaw jest do komputera więc

    Jak zwykle czegoś nie zrozumiałaś. Jacek pisał o kupnie wzmacniacza z
    głośnikami a Ty mu doradzasz jacki na kablach głośnikowych.
    Jaki akumulator??? Naprawdę Ci się coś miesza... Bez złośliwości, ale
    piszesz jak po kilku drinkach.

    > TY, ale to przecież trzeba podlączyć do kompytera czy telewizora, no nie?

    Co za różnica do czego wzmacniacz z kolumn głośnikowych podłączysz?
    Widziałaś jakikolwiek wzmacniacz poza tym, gdzie podawano by jego
    impedancję wejściową - i to w dodatku z całą pewnością nieprawdziwą o
    minimum 2 rzędy wielkości?

    > Jeśli dziala pod Win7 to będzie działało i w Win8.
    > Zresztą swoje głośniki do komputera kupowalam jak było Windows 95 i
    > chyba to nie ma znaczenia, bo działają do dziś.

    Nie pojęłaś sarkazmu - to już tradycja... Napiszę dużymi literami choć
    nie wiem czy to coś zmieni...

    PISZĄ O KOMPATYBILNOŚCI GŁOŚNIKÓW Z SYSTEMAMI OPERACYJNYMI. GŁOŚNIKI
    MAJĄ BYĆ KOMPATYBILNE Z URZĄDZENIEM, DO KTÓREGO SIĘ JE PODŁĄCZA A NIE Z
    SYSTEMEM OPERACYJNYM.

    > Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się
    > coś pomyliło.

    Nie wierzę w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego... :-O

    Marek