  • Data: 2024-02-20 13:23:04
    Temat: Re: Głośniki do TV
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda zachodu, tak nie zadziała.
    > Zdobądź dowolny sprawny wzmacniacz stereo a na 100% przy pomocy grupy
    > zadziała z TV.

    Na to wygląda..
    A jaka jest możliwość wyciągnięcia z wieży zasilacza i w razie gdyby był
    sprawny to wykorzystania go do takiego zestawu - TY + głośniki zewnętrzne?
    Poszukałem w garażu tej wieży, podłączyłem do prądu, odpowiednie kable
    do gniazda AUX i TV.  Przy próbie włączenia na wyświetlaczu pokazuje
    "Hallo" i za chwilę kod błędu "F61" i wieża przechodzi w stan czuwania..
    Mówi Ci to coś, odnośnie wieży Panasonica?

    s-to-old-panasonic-sa-ak330-my-v0-i9xellzvwcz91.jpg?
    width=1080&crop=smart&auto=webp&s=42e5fe64de294a8841
    74528a52deea42fc56751f

    > Jak podłączasz głośniki do TV? Tak fizycznie. Kabel od głośników ma
    > dwa pocynowane przewody (obstawiam, że widełek nie ma na końcach).
    > Gniazdo słuchawkowe w TV to jack 3,5 mm. Kabel na jednym końcu ma jack
    > 3,5 mm, na drugim trzy odizolowane przewody?
    >

    > Robert

    Kabelki od głośnika na styk do wtyczki cinch wychodzącej z tv. Jack od
    słuchawek ma dwa wyjścia cinch, tutaj też robiłem próby na styk z
    kabelkami głośnika.