  • Data: 2024-02-20 10:43:08
    Temat: Re: Głośniki do TV
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Feb 2024 12:21:49 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Czyli wyjście liniowe z małym sygnałem, przeznaczone do podłączenia
    > wzmacniacza lub innego urządzenia przetwarzającego dalej sygnał dźwiękowy
    > (zapisującego, transmitującego itd). Telewizory mają własne głośniki, więc
    > zwykle nie mają wyjść głośnikowych.

    I uwaga - ostatnio się naciąłem, ze owszem, audio, ale ... juz nie
    pamietam - czy input, czy w jakims cyfrowym formacie - i sie nie dało
    podłączyc prostego wzmacniacza.

    > Tutaj powinno być coś cicho słychać, ale i tak to wyjście nie jest
    > przeznaczone do wysterowywania kolumn.

    Tak jest.
    Byc moze gdzies z pilota trzeba wybrać "słuchawki".

> [...]
    > kolumnami musisz mieć coś wzmacniającego dźwięk.
    >
    > Chyba że chciałbyś ingerować w telewizor i odłączyć jego głośniki a w ich
    > miejsce zrobić wyprowadzenie na kolumny. Wtedy wykorzystany zostanie
    > wzmacniacz z telewizora. OK, niby można, ale tak właściwie to co chcesz
    > osiągnąć? Jeśli chcesz mieć lepszy dźwięk, to najpierw trzeba upewnić się,
    > że te kolumny z wieży są naprawdę dobre. Niestety nie podałeś ani modelu
    > telewizora ani wieży. Do dobrych kolumn wypadałoby mieć też dobry
    > wzmacniacz. Rozumiem, że szkoda żeby te kolumny się marnowały, ale też nie

    Zalecanym przez fabryki rozwiązaniem jest kupienie Sound Bar.
    A drogie to, jakby ze złota było :-)
    A głoścniczki przeciez malutkie ...

    J.